ارتقای سطح خدمات پستی کشور و رضایتمندی مشتریان از اهداف اصلی پست۲ است

شرکت تعاونی پست پیشگامان بادپا نخستین و تنها اپراتور تعاونی پست کشور با نام تجاری "پست2" نزدیک به یک سال است که مجوز اپراتوری پست را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نموده است و با ایجاد زیر ساخت های لازم در حال شروع ارائه خدمات پستی نوین خود در سراسر کشور و حتی در سطح بین الملل است.

  به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، محمد هادی اسلامی مدیرعامل پست ۲ مهمترین اقدامات این تعاونی را که قرار است بیشتر بر بستر آی تی باشد بیان می کند.
شرکت پست پیشگامان بادپا در سال گذشته اقدام به ایجاد زیر ساخت ها و بستر مناسب جهت اجرایی کردن عملیات نموده است. از جمله اقدامات این شرکت می توان تهیه ی نرم افزار با قابلیت های مدرن پستی ، شرکت در نمایشگاه لجستیک و زنجیره ی تامین ،گفتگو، تعامل و انعقاد قرارداد با شرکت های پست خارجی جهت ایجاد و توسعه ی بازار در سطح بین المللی را برشمرد.همچنین در راستای ایجاد زنجیره ی تامینی کارامد در سراسر کشور با توجه به دارا بودن مجوز اپراتوری پست، مجری طرح توزیع میوه (بازرگام) بوده است.
رویکرد پست ۲ در حوزه پست کشور بر چه مبنایی استوار خواهد بود؟
رویکرد پست۲ بر مبنای پست سریع و ارزان و علی الخصوص مطابق با نیازها و خواست مشتری خواهد بود.ارائه ی خدمات پایه و ارزش افزوده ی مدرن و کارآمد نیز در دستور کار قرار دارد.
خدمات نوین پست ۲ که وجه تمایز آن با دیگر اپراتورهای پستی خواهد بود را بیان بفرمایید.
خدمات قابل ارائه پست ۲ قبول مرسولات به دو شیوه خواهد بود که هم در واحدهای منتخب و هم از طریق سامانه بصورت آنلاین امکان پذیر بوده و دارای پوشش بیمه عمومی و یا بیمه ی خود اظهاری ،همچنین امکان رهگیری و پیگیری آنلاین هستند.مهم ترین این خدمات عبارتند از :
خدمات پایه: پوشش شهری و بین شهری خدمات پیشگام : قبول،توزیع و تحویل بصورت درب به درب -پوشش شهری و بین شهری- خدمات پستی بدون اولویت
خدمات پیشگام سریع: قبول، توزیع و تحویل بصورت درب به درب – پوشش شهری و بین شهری – خدمات پستی اولویت دار
خدمات بین المللی: قبول،توزیع و تحویل به مقاصد خارج از کشور- پوشش سراسری بین المللی
سایر خدمات ویژه ی این شرکت که موجب ارتقاء سطح خدمتگزاری به مشتریان و تمایز آنها خواهد بود بشرح زیر می باشد:
خدمات لجستیک یکپارچه: ارائه مجموعه ای از عملیات B2Bمربوط به توزیع فیزیکی محصولات از قبیل انبارداری، بر چسب زدن، مدیریت موجودی مکانیزه شده، پردازش، تحویل و صدور صورت حساب و مدیریت همزمان جریان اطلاعات مربوطه.
خدمات ارزش افزوده:
۱. خدماتCOD : ارائه خدماتی که در برابر تحویل کالای مشتری وجه آن بصورت الکترونیکی (POS, USSD, …) دریافت و به حساب وی مستقیما واریز می گردد.
۲. خدمات : POD مرسولاتی که به درخواست مشتری جزئیات تحویل و تصویری از امضای گیرنده و یا به هر صورت ممکن که ثبت تحویل به شخص گیرنده اثبات گردد را دریافت و در طی زمان مشخص به مشتری ارسال می کند
۳. خدمات SPO: خدماتی که در آن فرایند عملیاتی قبول و تحویل بنا به درخواست مشتری در زمان و مکان مشخص صورت می گیرد.
ارائه ی خدمات خاص به فروشگاه های اینترنتی که هر روزه در حال گسترش هستند از دیگر مزایای پست۲ می باشد.

پست ۲ در زنجیره تامین پیشگامان چه نقشی ایفا می کند؟
پست۲ در راستای بهبود زنجیره ی تامین و با توجه به ظرفیت ها و خدمات قابل ارائه مرکز بندر خشک پیشگامان علی الخصوص خدمات لجستیک ، در نظر دارد تا عملیات توزیع مویرگی را در سراسر کشور به انجام رسانده و از قابلیت های خود در جهت ارتقاء سطح خدمات پستی کشور و رضایتمندی مشتریان بهره جوید.

 

بخش نظردهی بسته شده است..