آغاز عملیات اجرایی اولین نیروگاه خورشیدی بافق

فرماندار بافق از آغاز عملیات اجرایی اولین نیروگاه خورشیدی بافق در فصل بهار 98 خبر داد و گفت: کسب مجوزهای نهایی از سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق ایران در دستور کار پیمانکار این طرح قرار دارد.

به گزارش یزدی نیوز «محمدزاده رحمانی» در نشستی که با حضور پیمانکاران طرح نیروگاه خورشیدی بافق برگزار شد،  اظهار کرد: تا کنون پیگیری زیادی برای امکان سنجی و جذب سرمایه گذاران توانمند جهت ایجاد این نیروگاه خورشیدی انجام شده است.

 
وی با بیان این که کسب مجوزهای نهایی از سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق ایران در دستور کار پیمانکار این طرح قرار دارد،  افزود: عملیات اجرایی اولین نیروگاه خورشیدی بافق در اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود.
 
فرماندار بافق گفت: متاسفانه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به اخذ پروانه ساخت نیروگاه خورشیدی در محدوده پست های برق مبارکه و نخلستان بافق کرده اما در عمل تاکنون هیچ گونه اقدامی نکرده‌اند.
 
زاده‌رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این گونه افراد نسبت به سرمایه‌گذاری و اجرایی کردن طرح خود اقدام نکنند، پیگیری‌های لازم جهت ابطال پروانه آنها و واگذاری زمین و صدور پروانه به اشخاص توانمند دیگر به عمل می آید.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..