معاون عمرانی استاندار یزد:

شهرداری ها متولی اصلی میزبانی ایام نوروز/ چاپ متفرقه نقشه راهنمای مسافر صورت نگیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری ها را متولی اصلی میزبانی ایام نوروز در شهرها دانست و با تاکید بر انسجام بخشی به فعالیت ها گفت: از سوی هیچ نهاد و دستگاه اجرایی چاپ متفرقه نقشه راهنمای مسافر صورت نگیرد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در چهارمین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان بیان کرد:شهرداری ها متولی اصلی میزبانی ایام نوروز در شهرها محسوب می شوند.

«محسن صادقیان» افزود:لازم است شهرداری ها و واحدهای زیرمجموعه بر مبنای ایجاد هماهنگی با سایر دستگاه های خدمات رسان در زمینه اطلاع رسانی و ساماندهی ورودی شهرها به شکلی پررنگ و محوری عمل کنند.
صادقیان یادآور شد:هیچ گونه اطلاع رسانی پراکنده و چاپ متفرقه نقشه راهنمای مسافر صورت نگیرد و تمام مجموعه های فعال در این زمینه با محوریت کمیته اطلاع رسانی نسبت به انجام فعالیت های مشترک و تجمیع توانمندی ها اقدام نمایند.
وی گفت:بولتن ها و مجله های معرفی شهرهای مختلف استان در یک قالب و با نظارت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و کمیته اطلاع رسانی انجام شود و معرفی جشنواره های روستایی نیز مورد توجه قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر بهره گیری از فضای مجازی و سامانه های نوین ارتباطی در راهنمایی مسافران نوروزی تاکید و بیان کرد: توجه به تقویت سامانه های ارتباط مستقیم با مردم نیز شناسایی مشکلات و نظارت بر ارائه خدمات به ویژه در حوزه بهداشت و نظافت شهری را سرعت می بخشد.
 
 
*فعالیت کمیته اطلاع رسانی خدمات سفر بر محور شعار «از من بپرس»
 
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در ادامه اظهار داشت: کمیته اطلاع رسانی خدمات سفر استان در ایام نوروز با شعار « از من بپرس» به فعالیت می پردازد و فعال سازی سایت جامع سفر در حوزه اطلاع رسانی و اخبار این حوزه اقدام شاخص کمیته است.
«علی صالحی» افزود:در این کمیته اهدافی از جمله آگاهی بخشی به گردشگران و آشنایی با جاذبه های استان، تسهیل استفاده از امکانات و معرفی توانمندی ها در مسیر توسعه  و رونق گردشگری دنبال می شود.
صالحی خاطرنشان کرد:ساماندهی به اطلاع رسانی در ورودی شهرها،نظارت بر محتوای اقلام تبلیغاتی،اطلاع رسانی به شیوه نوین،ارائه فرم سنجی به مسافران و اطلاع رسانی در زمینه مراکز خدمات با موضوعات مختلف،جشنواره ها،برنامه های فرهنگی و بومی نیز از دیگر اهداف این کمیته است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در پایان بر تجمیع برنامه های اطلاع رسانی و همکاری مشترک دستگاه های اجرایی و شهرداری ها در این زمینه تاکید و هماهنگی این فعالیت ها با هدف انسجام بخشی و اثرگذاری هر چه بیشتر با کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر را خواستار شد.
 
منبع:استاتداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..