رئیس کمیته امداد مهریز خبر داد:

پرداخت بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان وام اشتغالزایی به مددجویان مهریز

رئیس کمیته امداد شهرستان مهریز از پرداخت ۵ میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد مهریز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد ایزدی  با اشاره به اینکه به همه افراد مستعد کار زیر پوشش کمیته امداد، وام اشتغال تا سقف ۵۰ میلون تومان تعلق می‌گیرد، اظهار داشت: ۱۶۹ فقره وام به مددجویان کمیته امداد مهریز به مبلغ ۵ میلیارد ۲۳۴ میلیون تومان با شرایط سنی ۱۸ تا ۶۰ سال پرداخت شده است.

 
وی افزود: ۲ هزار و ۳۲۷ خانوار زیر پوشش این نهاد در شهرستان مهریز در سال جاری بیش از ۳.۵ میلیارد تومان از کمیته امداد ریافت کرده‌اند که این خانوارها با جمعیت ۴ هزار و ۹۲۵ نفر، تقریباً ۹.۷ درصد جمعیت شهرستان مهریز را شامل می‌شوند.
 
ایزدی همچنین یادآور شد: یک‌هزار و ۳۱ نفر در قالب طرح محسنین، حامی فعال فرزندان ایتام زیر پوشش کمیته امداد هستند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته نیکوکاری که امسال با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود، عنوان کرد: این برنامه‌ها به طور همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۵ تا ۱۷ اسفندماه به ترتیب در ۲۵ مدرسه، سطح شهرستان مهریز و میعادگاهای نمازجمعه برگزار می‌شود.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان مهریز بیان کرد: روز دوم از هفته نیکوکاری نیز یک مرکز نیکوکاری به نام حضرت امام سجاد (ع) در دهستان خورمیزات با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: درآمدهای شهرستان مهریز از ۸ هزار و ۳۲۲ صندوق صدقات، ماهانه به طور متوسط ۳۰ میلیون تومان است که هرماه این مبلغ در سرفصل‌های مختلف هزینه می‌شود.
 
ایزدی همچنین از احداث، تکمیل، تعمیر و بازسازی بیش از ۱۰۵ واحد مسکونی مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در سال جاری خبر داد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..