نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

نیروی انسانی سرمایه اصلی یزد/استفاده از توان جوانان در حل مسائل

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: یزد آب ندارد اما دارایی بزرگ و ارزشمندی دارد که جبران بسیاری از کمبودهای یزد را می کند و آن نیروی انسانی نخبه و تلاشگر است.

به گزارش یزدی نیوزسید ابوالفضل موسوی بیوکی  در کنگره ملی مسائل اجتماعی جوانان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: در یزد آب نداریم اما مهمترین دارایی ما نیروی انسانی است، نیروی جوانی که موفق هستند و نشان دادند که توانایی های بسیار دارند و می توانند جبران کننده بسیاری از کمبودهای یزد باشند.

 
وی خاطرنشان کرد: صدرنشینی بیش از دو دهه در قبولی کنکور سراسری، تنها بخشی از توانمندی های جوانان استان یزد است.
 
موسوی بیوکی با اشاره به اینکه دانشگاه یزد جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور و دانشگاه علوم پزشکی یزد جزو هشت دانشگاه علوم پزشکی برتر کشور است، افزود: این امر نشانگر این است که خاک یزد نخبه پرور است.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با تاکید بر ضرورت توجه دولتمردان به این ویژگی استان یزد تصریح کرد: به کارگیری این جوانان در حل مسائلی که در استان داریم، می تواند در تمام ابعاد اثرگذار باشد.
 
موسوی بیوکی اظهار امیدواری کرد: در همایشی که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شده، نخبگان ورزشی یزد نیز که تعداد آنها کم نیست، مورد توجه قرار گیرند و در کنار مسئله جوانان، مباحث و نیازهای مرتبط با حوزه ورزش استان نیز مدنظر باشد از جمله سرانه ورزشی یزد که باید به شکل جدی تری مورد توجه باشد.
 
وی با بیان اینکه اکنون در استان یزد ۸۵ تیم ورزشی فعال داریم، خاطرنشان کرد: استان یزد نشان داده در همه زمینه ها قابلیت حضور در همه عرصه ها را دارد و می تواند در سطح ملی و بین المللی افتخارآفرین باشد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..