اعطای ۱۵میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان یزدی

از ابتدای امسال تاکنون ۲۶۰۲مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان بابیان اینکه ۳۶هزار و ۸۰۰نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند گفت: با گردش وجه سپرده گزاری‌شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.

 زارع بیدکی افزود: از مجموع ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان تسهیلات اعطایی به نیازمندان طی ۱۱ماهه سال جاری هشت میلیارد و ۶۱۲میلیون تومان در قالب وام کارگشایی، شش میلیارد و ۳۴۲میلیون تومان برای ایجاد اشتغال و ۶۴۶میلیون تومان وام مسکن و ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان پرداخت شد. 
وی گفت: ۱۹۹۶مورد از وام پرداختی در قالب کارگشایی، ۵۱۴مورد خودکفایی، ۸۸مورد مسکن و چهار مورد ودیعه مسکن بوده است.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان افزود: تسهیلات پرداختی به نیازمندان برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، ازدواج، تحصیلی، بدهی و وام‌های محکومان به جرائم غیرعمد اعطا می‌شود.
زارع بیدکی گفت: طی این مدت ۹۸۲متقاضی نیز از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان یزد برای دریافت تسهیلات کارگشایی، خودکفایی و ودیعه مسکن به بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی شده اند و در مجموع شش میلیارد و ۵۴۹میلیون تومان وام به آنان اعطا شده است.
وی افزود: شعبه اصلی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان یزد، در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم قرار دارد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزارهای کاربردی همانند همراه بانک، اینترنت بانک و تلفن‌بانک می‌توانند به سایت اینترنتی www.sqev.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۴ – ۳۶۲۸۰۲۱۲ و ۳۶۲۸۰۳۵۰ ارتباط برقرار کنند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..