با حضور وزیر ورزش و جوانان؛ پروژه های ورزشی شهرستان میبد به بهره‌برداری رسید

پروژه های ورزشی شهرستان میبد شامل زمین چمن مصنوعی ‌مهرآباد و استخر سرپوشیده خورشید با حضور "مسعود سلطانی فر" وزیر ورزش و جوانان و "محمدعلی طالبی" استاندار یزد افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز با حضور "مسعود سلطانی فر" وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید و هیئت همراه، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "کمال دهقانی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "عباس حیدری" مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، "فخرالسادات خامسی هامانه" مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، "حسین فلاح" فرماندار شهرستان میبد، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان، پروژه های ورزشی شهرستان میبد به بهره‌برداری رسید.

‌افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای مهرآباد میبد
‌با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد زمین چمن مصنوعی روستای مهرآباد شهرستان میبد به مساحت هزار و ۲۶۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، اداره کل ورزش و جوانان استان و شورای اسلامی و دهیاری روستای مهرآباد افتتاح شد.
بهره برداری از استخر سرپوشیده خورشید میبد
استخر سرپوشیده خورشید میبد با حضور "‌مسعود سلطانی فر"‌، "محمدعلی طالبی" ‌ و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در زمینی به مساحت شش هزار مترمربع و هزار و ۸۲۶ مترمربع زیربنا با اعتبار ۴۰ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.
بازدید از زورخانه بشنیغان میبد
همچنین وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر به شهرستان میبد به همراه استاندار یزد از زورخانه بشنیغان میبد زیرمجموعه مجتمع فرهنگی ورزشی "امامزاده سیدصدرالدین قنبر" این شهرستان بازدید کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..