بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از اداره کل پدافند غیرعامل استانداری

"احمد ‌ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از اداره کل پدافند غیرعامل استانداری بازدید و با "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل و کارکنان این اداره کل دیدار و گفت ‌و گو کرد.

به گزارش یزدی نیوز"احمد ‌ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از حوزه های مختلف اداره کل پدافند غیرعامل استانداری بازدید و از سعی و تلاش موثر "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل و کارکنان این اداره کل در ارتقای شاخص‌های استان در حوزه پدافند غیرعامل و فعال نمودن شورای پدافند غیرعامل در شهرستان ها تقدیر کرد.

"‌احمد ترحمی" ‌در این بازدید و دیدار گفت: اداره کل پدافند غیرعامل استان از حوزه های مهم و حساس زیرمجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ‌است و خوشبختانه با همکاری، هم افزایی و تعامل خوب این اداره کل با سایر دستگاه ها فعالیت های خوبی در شورای پدافند غیرعامل استان انجام شده است.
وی افزود: ۱۴ کارگروه تخصصی ذ‌یل شورای پدافند غیرعامل استان وجود دارد که لازم است فعالیت و عملکرد آنها به طور مستمر از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استانداری رصد، هدایت و راهبری شود.
‌ترحمی همچنین در پایان سخنان خود بر رفع برخی مسائل و مشکلات اداره کل پدافند غیرعامل استانداری که در این نشست مطرح شد، تأکید کرد.
طرح جامع پدافند غیرعامل استان در حال تدوین است
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار یزد و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در اجرایی شدن اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل در استان، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل در استان یزد در حال تدوین است و پیشرفت خوبی داشته و شورای پدافند غیرعامل در ۱۰ شهرستان استان فعال شده ‌است که ریاست آن برعهده فرمانداران می باشد.
"محمدصادق طهماسبی" به ظرفیت مرکز ملی آمو‌زشی CBRNE در استان به عنوان نخستین مرکز خیریه مهارت‌آموزی تخصصی پدافند غیرعامل کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در سال جاری از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور از مجموعه اقدامات پدافند غیرعامل استان یزد در حوزه CBRNE با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شده است.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..