بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

پیوستن فرماندار،اعضا هلال احمر و مردم شهرستان تفت به پویش اجتماعی اهدای خون کار خیر / مشارکت بیش از ۷۰ نفر در اهدای خون

رییس جمعیت هلال احمر تفت از مشارکت بیش از 70 نفری مردم تفت در برنامه اهدای خون 30 بهمن در این شهرستان که به همت جمعیت هلال احمر شهرستان و سازمان انتقال خون استان و مشارکت باشگاه امدادگران و نجاتگران د رمحل این جمعیت برگزار شد، خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ جلیل کهدویی رییس جمعیت هلال احمر تفت در حاشیه برگزاری برنامه اهدای خون که با شعار«قطره قطره خون تو، لحظه لحظه زندگی من» و با همکاری سازمان انتقال خون استان و همت و مشارکت باشگاه امدادگران و نجاتگران برگزار شد، گفت: تصمیم برای مشارکت در امر اجتماعی اهدای خون باید تصمیمی آگاهانه باشد و افراد با اهداف والای کمک به همنوعان در این وادی قدم گذارند و این تفکر نهادینه شود که فرد در قبال خون اهدایی دارای مسئولیت است.

وی هدف از برگزاری برنامه اهدای خون را ترویج فرهنگ انسان دوستی و حمایت از سلامت انسان ها دانست و گفت: برنامه اهدای خون در شهرستان تفت با شعار «قطره قطره خون تو، لحظه لحظه زندگی من» دیروز ۳۰ بهمن با همت باشگاه امدادگران و نجاتگران شهرستان و همکاری سازمان انتقال خون استان برگزار شد که با استقبال خوب مردم تفت همراه شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حاشیه این برنامه اعضا جوانان و امدادگران هلال احمر، فرماندار و دیگرمسئولین و مردم شهرستان به پویش اجتماعی (کمپین ) اهدای خون کار خیر پیوستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، از مشارکت بیش از ۷۰ نفر مردم تفت در این برنامه خبر داد و اظهارداشت: بیش از ۷۰ نفر از مردم تفت برای اهدای خون به جمعیت هلال احمر تفت مراجعه کردند که از ۶۰ نفر خون گیری و تعدادی هم بنا به دفعه اولی بودن نمونه گیری صورت گرفت.

کهدویی با اعلام اینکه بشردوستی از جمله اهداف جمعیت هلال‌احمر است که اهدای خون نیز به صورت داوطلبانه در راستای تحقق این هدف صورت می‌گیرد بیان کرد: با توجه به نیاز کشور و استان به حفظ ذخایر خونی و کمک به بیماران نیازمند، اعضا هلال احمر جهت اهدای خون در کلیه ایام سال و مناسبت های مختلف سال به پایگاه های انتقال خون مراجعه و در این امر شرکت و همکاری لازم را داشته و خواهند داشت که امروز جوانان و امدادگران هلال احمر شهرستان تفت با این حرکت خودجوش خود در سطح شهرستان بعنوان مروجین فرهنگ اهدا خون شدند.

وی ابراز کرد: امید داریم بتوانیم با همت و استقبال مردم تفت و اعضا جوانان و باشگاه امدادگران و نجاتگران برنامه اهدای خون ماهیانه یکبار را در تفت داشته باشیم.

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..