دفتر نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر استان یزد :

برگزاری کارگاه عفاف و حجاب در جمعیت هلال احمر استان بمناسبت دهه مبارک فجر

دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد با همکاری واحد امور بانوان کارگاه عفاف و حجاب در هلال احمر استان برگزار نمود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محسن زارع زاده دبیر ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر  جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : به مناسبت دهه مبارک فجر و همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و  واحد امور بانوان کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در این جمعیت برگزار گردید.

دبیر ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر  جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به برگزاری کارگاه عفاف و حجاب در هلال احمر استان، هدف از برگزاری این کارگاه را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح بینش دینی دختران و بانوان مطرح کرد و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه سبب ارتقای فرهنگ عمومی و تحکم بنیان خانواده می‌شود.

وی با بیان اینکه بانوان شرکت‌کننده با بحث‌هایی در ارتباط با اهمیت عفاف و حجاب و نقش آن در حفظ امنیت و آرامش جامعه آشنا شدند، افزود: در این کارگاه آموزشی، اهمیت حجاب در چهار حیطه‌ حجاب به عنوان یک هنجار از لحاظ معرفتی، حجاب به عنوان یک رفتار و یک پدیده، حجاب به عنوان یک پدیده و ضد هنجار و حجاب به عنوان یک ضد هنجار از لحاظ علمی مورد بررسی قرار گرفت.

 در این کارگاه ضمن ارائه تعریف از عفاف و حجاب با استناد به آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار (س) مطالبی عنوان و به سئوالات حاضران نیز پاسخگویی شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..