در دهه فجر صورت گرفت :

بازدید از خانواده شهدای امدادگر با حضور مسئولین هلال احمر استان یزد

دبیر ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجرجمعیت هلال احمر استان یزد از دیدار با خانواده شهدای امدادگر بمناسبت ایام ده مبارک فجر خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محسن زارع زاده دبیر ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر  جمعیت هلال احمر استان یزد با تاکید بر نقش سازنده امدادگران در جنگ تحمیلی و تاثیر این حضور بر انگیزه و قوت قلب سایر رزمندگان، نهادینه کردن مهربانی، فداکاری، از خودگذشتگی، کمک به هم نوع و عشق و اعتقاد عمیق قلبی به دین و وطن را از مهمترین درس های حضور ایشان در جبهه های حق علیه باطل دانست.

زارع زاده گفت : هدف از اجرای طرح “دیدار با خانواده های شهدای امدادگر” تجدید میثاق با آرمان های شهدا در راستای اطاعت از راه انبیاء، امامان و ولایت فقیه، همچنین تامین کرامت معنوی خانواده شهدا، برداشت های اخلاقی و الگوگیری از زندگی فردی و اجتماعی آنها است.

دبیر ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر  جمعیت هلال احمر استان یزد شهیدان را افتخار آفرینان و موجب افتخار ایران اسلامی برشمرد و خاطر نشان کرد: امروز باید کوشید تا فداکاری های آنان در هر حوزه و عرصه ای از خدمت، نسل به نسل منتقل شده و مورد غفلت واقع نشود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : آنچه که تمامی جوانان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر باید از شهدا و شهدای امدادگر مشق کنند، ایثار و گذشت و نوع دوستی با معنایی تمام نما است.

وی در پایان گفت  : تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است و حضور در جمع آنان و زنده نگهداشتن یاد شهدای عزیز باعث افتخار ماست و همه ی ما موظف هستیم ضمن دیدار از خانواده های معزز شهدا به عنوان خادمان این عزیزان با تمام توان به ایشان خدمت کنیم.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..