در جمع کارگران شهرداری اردکان مطرح شد؛

عذرخواهی شهردار اردکان از تعویق پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری

شهردار منتخب اردکان ضمن تجلیل از کارگران برگزیده خدمات شهری اردکان از تعویق در پرداخت حقوق کارگران خدمات شهری عذرخواهی کرد.

به گزارش یزدی نیوزاباذر غفوری در این مراسم با بیان اینکه باید قدردان زحمت‌های این کارگران باشیم، اظهار داشت: نظافت، پاکیزگی و بهداشت عمومی محیط شهر مدیون زحمات طاقت‌فرسای همکاران ما در خدمات شهری شهرداری است و خدمات قشر زحمت‌کش خدمات شهری مایه آبرو و عزت شهرداری است.

 
شهردار منتخب اردکان بیان کرد: اگر کارگران زحمت‌کش خدمات شهری تنها یک روز فعالیت نکنند امر نظافت و رفت‌وروب شهر با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه در گذشته، برخی مواقع حقوق این کارگران با تأخیر پرداخت می‌شد عذرخواهی کرد؛ عنوان کرد: در ماه‌های اخیر با توجه ویژه اعضای شورای اسلامی شهر اردکان حقوق و مزایای عقب‌افتاده کارگران خدمات شهری و فضای سبز پرداخت شده است.
 
غفوری افزود: پرداخت به‌موقع حقوق و مزایای کارگران خدمات شهری، فضای سبز همچنین کارکنان شهرداری از اهداف و اولویت‌هایی است که باید به شکلی ویژه در دستور کار قرار بگیرد.
 
وی تصریح کرد: پرداخت به‌موقع حقوق کارگران و کارمندان، کیفیت خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان را نیز افزایش می‌دهد و نیروها بدون داشتن دغدغه معیشتی می‌توانند کمک شایانی به بهره‌وری و تحقق هر چه بیشتر اهداف شهرداری اردکان داشته باشند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..