استاندار یزد تأکید کرد:

لزوم تقویت زیرساخت‌های توسعه تجارت الکترونیک در یزد

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان، گفت: تقویت زیرساخت‌های توسعه تجارت الکترونیک از جمله اولویت‌های اجرایی توسعه بیش از پیش استان یزد است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه انتخابیه مهریز، تفت و میبد و یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دعوت دیگر وزاری کابینه تدبیر و امید در دستور کار استانداری و مسئولان ارشد استان است.

 
وی افزود: با توجه به چالش‌های استان در حوزه صنعت، نیازمند حمایت کلان وزارت صنعت، معدن و تجارت از سرمایه گذارای بومی و واحدهای صنعتی و تولید استان هستیم.
 
استاندار یزد در ادامه هدایت توسعه صنعتی استان به سمت صنایع‌ های‌تک را ضروری دانست و بیان کرد: یزد از جلمه استان‌های غنی در حوزه منابع انسانی متخصص است که می‌توان از این ظرفیت برای توسعه صنایع های‌تک بهره برد.
 
طالبی با بیان این که خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی در استان یزد برای توسعه تجارت الکترونیک وجود دارد، گفت: شناسایی و بررسی ظرفیت‌های اقتصادی استان باید در دستور کار فعالین اقتصادی قرار گیرد.
 
این مسئول در پایان با اشاره به ضرورت تفویض اختیار صدور مجوزه های ۱۰ گانه صنعتی از سوی وزارت صنعت به استان یزد، خاطرنشان کرد: این استان به دلیل برخورداری از واحدهای صنعتی متعدد و قوی می‌تواند پایلوت کشوری تفویض اختیارات وزارت صنعت به استان‌ها باشد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..