مدیر عامل شهرکهای صنعتی ایران تأکید کرد:

لزوم رفع نیازهای بخش خصوصی توسط مراکز کسب و کار

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: رفع نیازهای بخش خصوصی مهمترین ویژگی مراکز کسب و کار در شهرک‌های صنعتی است.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صالحی نیا» در حاشیه افتتاح مرکز کسب و کار استان با بیان این که در حال حاضر هشت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار با این مختصات و ویژگی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: این ها مراکزی هستند که فعالیت های مختلفی را ارایه می دهند اما مهمترین ویژگی آن ها این است که بوسیله بخش خصوصی و براساس نیازمندی هایشان ایجاد می شود.

 
وی افزود: رفع نیازمندی‌های نظیر عارضه یابی واحدهای صنعتی، مسائل طراحی و فرایند، صادرات، خوشه‌ها و زنجیره تامین از جمله اقدامات و وظایف تعیین شده برای مراکز کسب و کار در کشور است.
 
رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نتیجه استفاده مشترک از این خدمات را برخورداری از هزینه های بسیار کم و ارایه بروزترین خدمات دانست و بیان کرد: هنگامی که تولید اقتصادی شود و عملکرد زنجیره‌های تامین به نحوی باشد که مشکلات در زمینه فراهم کردن مواد اولیه حل شود می توانیم شاهد تولید محصولاتی با کیفیت و با صرفه باشیم.
 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که رفع مشکلات بخش خصوصی توسط مراکز کسب و کار ضروری است، گفت: این مراکز با ایجاد فن آوری می‌توانند نقشی موثر در فروش و صادرات محصولات ایرانی داشته باشند.
 
وی در پایان با اشاره به این که مردم استان یزد و سایر استانها با بهره مندی از مرکز فناوری کسب و کار می توانند از کالاهای مصرفی با کیفیت بالا برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی این مراکز با این ویژگی‌ها در سایر نقاط کشور باشیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..