بهره برداری از واحد تولیدی کاشی روکاسرام با حضور وزیر صنعت در میبد

واحد تولیدی کاشی ساختمانی پرسلان لعابدار روکاسرام در شهرستان میبد با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار یزد افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز با حضور "‌رضا رحمانی" ‌وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد،‌ "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، "‌عباس حیدری" ‌مشاور و مدیرکل حوزه استاندار،‌ "‌حسین فلاح" ‌فرماندار میبد و جمعی از مسئولان استان‌ واحد تولیدی کاشی ساختمانی روکاسرام در شهرستان میبد به بهره‌برداری رسید.

واحد تولیدی روکاسرام در شهرستان میبد با ۵۰ میلیارد سرمایه گذاری ریالی، ۱۶ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و مجموع هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری، در ۲۰۰ هزار مترمربع مساحت ‌و ۴۳ هزار مترمربع زیربنا قرار دارد.
این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه سه میلیون و ۶۰۰ هزار مترمربع کاشی ساختمانی کفی پرسلانی لعابدار را دارد و برای ۱۴۷ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شده است.
گفتنی است وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیئت همراه در سفری یک روزه ‌به استان یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به منظور بهره برداری از چند پروژه تولیدی و صنعتی و شرکت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور فعالان اقتصادی به استان یزد سفر کرده اند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..