افتتاح مرکز کسب و کار با حضور وزیر صنعت در یزد/ عملکرد یزد در حوزه صنعت قابل الگوسازی است

ساختمان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و ‌استاندار یزد در شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوزبا حضور "‌رضا رحمانی" ‌وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت دولت تدبیر و امید، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد،‌ "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، ‌"سیدابوالفضل موسوی" ‌نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، "‌عباس حیدری" ‌مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استان مرکز خدمات فناوری و کسب و کار استان در شهرک صنعتی یزد افتتاح شد.

این مرکز با ظرفیت استقرار سالانه ۲۵ مشاور برای ارائه خدمات کسب و کار و فناوری در زیربنایی بالغ بر پنج هزار و ۲۵ مترمربع ساخته شده است.
ارائه خدمات آموزشی و مشاوره مورد نیاز صنعت و خدمات مالی و اداری، حقوقی، بازاریابی، صادرات و فناوری از جمله اقدامات در دستورکار مرکز خدمات، فناوری و کسب و کار استان یزد است.
اشتغال زایی مستقیم برای ۴۵ نفر از جمله ویژگی های این مرکز خدماتی در استان یزد است که با سرمایه گذاری ثابت ۹۴ میلیارد ریال ایجاد شده است.
 
 
عملکرد یزد در حوزه صنعت قابل الگوسازی است
 
 
وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت پس از بازدید این مرکز و در جمع خبرنگاران از افتتاح ۲۰۹ پروژه صنعتی در سطح کشور در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: ۱۲ هزار پروژه صنعتی نیمه تمام نیز در سطح کشور وجود دارد که پیشرفت آنها بالای ۶۰ درصد است.
"‌رضا رحمانی" با بیان اینکه هزار مورد از این طرح ها مربوط به استان یزد است، افزود: ایجاد شرایط مناسب برای تکمیل این طرح ها را با جدیت دنبال می کنیم.
وزیر صنعت، معدن ‌و تجارت در پاسخ به سوالی مربوط به شرایط صنعتی استان یزد، ‌خاطرنشان کرد: یزد نه تنها عملکرد خوبی داشته بلکه عملکرد این استان قابل الگوسازی است و امیدواریم با مستندسازی اقدامات آن بتوانیم الگوی مناسبی از یزد به تمام استانها ارائه دهیم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..