مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:

مشکلات جامعه با نگاه خلاقانه و کارآفرینانه قابل حل است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: از طریق اشتراک‌گذاری تجربیات 40 ساله، نگاه خلاقانه و کارآفرینانه می‌توانیم مشکلات فعلی جامعه را برطرف کنیم.

به گزارش یزدی نیوز«محمدحسین ریاحی» در جشن بزرگ انقلاب ویژه جامعه کار و تولید که در دانشکده فنی شریف ابرکوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی،‌ اظهار کرد: بسیار خرسند از این هستیم که حضور شما مردم فهیم ابرکوه را هر ساله در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین جشن بزرگ انقلاب، به ‌صورت گسترده شاهد هستیم.

 
وی ابراز کرد: در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری از انقلاب رقم خورد و ما شاهد ورود به ۴۰ سالگی و به تبلور رسیدن این انقلاب هستیم لذا امیدواریم با اتکا به خداوند و خرد جمعی، بتوانیم عرصه کار و تولید را رونق بخشیده و شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این حوزه باشیم.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: ما ۴۰ سال را با کوله باری از تجربه در عرصه اقتصادی و اجتماعی پشت سر گذاشتیم که می‌توانیم آن را به اشتراک گذاشته و نواقص و مشکلات احتمالی را با نگاه خلاقانه و کارآفرینانه حل کنیم.
 
ریاحی ادامه داد: ملت ایران نشان داده است که با اتحاد و همدلی می‌توانیم جامعه خود را در راستای توسعه و پیشرفت هدایت کرده و به جهانیان ثابت کنیم با وجود تمامی مشکلات ۴۰ ساله، مشکلات معیشتی و اقتصادی که امروز گریبان‌گیر قشری از جامعه است، می‌توانیم با همدلی، وحدت و تلاش مسئولین بر مشکلات پیروز شویم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..