با حضور معاون عمرانی استاندار یزد صورت پذیرفت:

برگزاری نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران یزد

نشست هماهنگی مدیریت بحران، با هدف بررسی وضعیت معابر شهری یزد پس از بارندگی های اخیر، به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور سایر اعضا در محل شهرداری یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز در این نشست اعضا به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای رفع برخی آبگرفتگی های شهری و مهار آبهای گسیل به سمت شهر پرداختند و معاون عمرانی استاندار پس از جمع بندی گزارشات ارائه شده، دستورات لازم را برای رفع موانع موجود ارائه کرد. انجام سیل بند بالای پارک کوهستان، ساماندهی ورودی خیرآباد، ساماندهی پل کمربندی در ورودی شهید دهقان، بازدید از پل ها و انجام موارد ایمنی آنها و تامین کیسه های شن و نمک از مهم ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

بر اساس گزارشات ارائه شده در این نشست، بارش های اخیر در یزد بیش از ۴۰ میلیمتر برآورد شده که با توجه به بازه زمانی بارش، از سال ۱۳۵۶ تاکنون بی سابقه بوده است.
همچنین با اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری در راستای حفر چاهها و تقویت و آموزش ناوگان عملیاتی، تعداد ۴۳۰ مورد آبگرفتگی معابردر سال ۹۳ ، به حدود ۸۰ مورد تقلیل یافته است. ۱۲۸ نیرو در قالب تیم های مختلف شهرداری و ۲۲ تیم پلیس راهور در ۲۸ نقطه از شهر در کنار تیمهایی از هلال احمر مسئولیت  خدمت رسانی به مردم شریف را در بارش های اخیر بر عهده داشتند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..