مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خبر داد:

آماده‌باش راهداران در ۱۶ راهدارخانه محورهای استان یزد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از آماده‌باش راهداران در ۱۶ راهدارخانه در محورهای استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی علیخانی اظهار داشت: با شروع بارندگی در مناطق مختلف استان یزد، راهداران در قالب ۲۶ اکیپ به صورت ثابت و سیار در سطح محورهای استان به ویژه گردنه ها در حال گشت زنی و بازگشایی مسیرهای عبور و مرور هستند.

 
وی با بیان اینکه به علت بارش برف، برخی گردنه های صعب العبور و برفگیر مسدود شده بود، افزود: با تلاش راهداران این مسیرها در کمترین زمان ممکن باز شد و اکنون تمام محورهای استان باز است.
 
علیخانی عنوان کرد: به طور قطع با لغزندگی و یخ‌زدگی محورهای استان به ویژه در مسیرهای کوهستانی مواجه هستیم بنابراین لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری در محورها خودداری کنند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: در صورت تردد در این محورها، استفاده از زنجیر چرخ و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی ضروری است.
 
وی یادآور شد: در صورتی که رانندگان در مسیر دچار مشکل شدند، راهدارخانه ها آماده اسکان اضطراری به مسافران هستند.
 
علیخانی تاکید کرد: رانندگان در طول سفر خود نهایت همکاری را با راهداران و نیروهای پلیس راه داشته باشند تا شاهد بروز کمترین مشکل در طول محورهای استان یزد باشیم.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد همچنین با بیان اینکه برخی مسیرهای روستایی در ارتفاعات استان به دلیل بارش برف مسدود شده بود، عنوان کرد: در حال حاضر تمام راه‌های روستایی بازگشایی شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد بارش‌ها تداوم خواهد داشت بنابراین راهداران استان یزد به همراه نیروهای پلیس راه و نیروهای امدادی و هلال احمر در آماده باش هستند و همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا تردد در محورهای استان ایمن انجام شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..