افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی استان توسط استاندار یزد

"محمدعلی طالبی" استاندار یزد نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی استان را در حوزه های خدمات اداری و توانمندی های بخش خصوصی افتتاح کرد.

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور‌"‌محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استان نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در حوزه های خدمات اداری و توانمندی های بخش خصوصی در محل کارخانه جنوب یزد ‌افتتاح شد.

استاندار یزد پس از بازدید از غرفه های مختلف این نمایشگاه و در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، گفت: نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در مکانی برگزار می‌شود که مردم می‌توانند به راحتی در اینجا حضور یابند و با دستاوردهای دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی در طول این ۴۰ سال آشنا شوند.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: این نمایشگاه فضای بسیار مناسبی است که خانواده ها در کنار هم آنچه ما با تلاش خودمان ‌و با وجود همه محدودیت ها، موانع و تحریم های مختلف به دست آورده ایم را مرور کنند و خوشبختانه دستگاه‌های استان نیز حداکثر تلاش خود را برای بازنمایی این خدمات ‌انجام داده اند.
طالبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مطمئنا برگزاری چنین نمایشگاه هایی به ما این وسعت دید را می دهد که در کنار نقاط قوت، کمبودها و نقاط ضعف را نیز ببینیم و اراده خوبی را برای بهبود عملکرد و فعالیت هایمان دنبال کنیم.
گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در استان یزد تا تاریخ ۲۴ بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب در محل کارخانه جنوب یزد میزبان مردم و علاقه‌مندان است.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..