بهمن تماشایی ۹۷| آمریکایی‌ها به ‌اهداف شوم خود علیه ایران دست نیافتند‌

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه امروزه خاورمیانه به یک خاورمیانه اسلامی تبدیل شده است گفت: آمریکایی‌ها در طول این چهل سال به هیچ کدام از اهداف خود علیه ایران اسلامی دست نیافتند.

به گزارش یزدی نیوزسردار فتح‌الله جمیری در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در استان یزد  با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این انقلاب بزرگ، مسیر تاریخ را عوض کرد و امروز سبب شده تا همه مستضعفین دنیا امیدوار باشند و برای به دست آوردن حق خود حرکت کنند.

 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه برای ایستادگی در مقابل این انقلاب بزرگ، دشمن توطئه‌های مختلفی در طول این چهل سال به کار بست گفت: تقویت رژیم صهیونیستی در منطقه، حضور بیشتر آمریکایی‌ها در خاورمیانه، تضعیف انقلاب اسلامی و نابودی آن و همچنین ناامیدی مردم از انقلاب اسلامی از جمله اهدافی بود که دشمنان در طول این چهل سال به دنبال آن بودند که اجرایی کنند ولی به لطف و یاری خدای متعال آمریکایی‌ها به هیچ یک از اهداف شوم خود دست نیافتند.
 
 
وی با اشاره به اینکه امروزه خاورمیانه، خاورمیانه اسلامی شده است اضافه کرد: بسیاری از کشورهای منطقه خاورمیانه امروزه حرکت ضد استکباری را در پی گرفتند که با اهداف انقلاب اسلامی منسجم شده است.
 
جمیری مهمترین هدف دشمن این بود که مردم از انقلاب جدا شوند و پیوند ملت ایران با انقلاب شکسته شود و امروز در صحنه حضور نداشته باشند تصریح کرد: آنها در این مورد به هیچ وجه کاری به پیش نبردند و این مسئله را می‌توان در حضور بسیار عالی مردم در راهپیمایی ۲۲ به خوبی مشاهده کرد.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شکی در آن نیست که انقلاب اسلامی که امروز به دهه پنجم خود رسیده، بازهم تا ظهور منجی عالم بشریت به راه پر عظمت خود ادامه خواهد داد و هیچ مشکلی در این راه نخواهد داشت.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..