هیئت‌های ورزشی استان یزد استعدادیابی را از درون مدارس آغاز کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به لزوم برگزاری طرح استعدادیابی ورزشی در دورترین مناطق استان یزد گفت: هیئت‌های ورزشی استان استعدادیابی را از درون مدارس آغاز کنند.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در نشست هماهنگی کمیته جشنواره همگانی استعدادیابی استان یزد با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌هایی که باید در دستور کار هیئت‌های ورزشی قرار گیرد، همکاری با آموزش و پرورش است اظهار داشت: اگر این همکاری به درستی صورت گیرد موجب شکوفایی استعدادها از درون مدارس می‌شود زیرا در بین دانش آموزان ظرفیت و پتانسیل‌های بسیاری وجود دارد که اگر به خوبی شناسایی شوند اثرات مثبتی را برای استان و کشور در پی خواهد داشت.

 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اضافه کرد: بسیاری از ورزشکاران مطرح کشور و دنیا از همان دوران مدرسه و از سنین پایین استعدادهایشان کشف و پرورش یافته است که به این نقطه از توانایی رسیدند.
 
وی با بیان اینکه در زمینه استعدادیابی، خانواده‌ها نقش بسیار مهمی دارند خاطرنشان کرد: خانواده‌ها نیز می‌توانند با شرکت دادن فرزندانشان در ورزش‌های مختلف، نسبت به استعداد و ظرفیت آنها مطلع و آگاهی پیدا کنند و در راستای موفقیت و پیشرفت کودکانشان گام بردارند.
 
 
شریعتی با تاکید بر اینکه یکی از کارهایی که در راستای استعدادیابی باید در دستور کار قرار گیرد، برگزاری این طرح در دورترین نقاط استان یزد است گفت: بدون شک در مناطق دور دست استان یزد نیز استعدادهای بسیاری نهفته است که اگر به خوبی نسبت به کشف و شکوفایی آن اقدام شود، شاهد رشد چشمگیر ورزش یزد در سال‌های آینده خواهیم بود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: هیئت‌های حاضر در جشنواره همگانی استعدادیابی استان تمام تلاش خود را انجام دهند تا بتوانیم شاهد اجرای خوب و موفق این طرح گسترده در استان باشیم و از استان یزد به عنوان الگو در بین استان‌های کشور یاد شود.
 
وی در پایان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: از تمامی ورزشکاران استان یزد دعوت می‌شود تا در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کنند و به همراه ملت غیور ایران، مشتی بر دهان مستکبران و زورگویان جهان بزنند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..