بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی :

اعزام تیم bhcu هلال احمر استان یزد جهت مانور بهداشت و درمان اضطراری در استان اصفهان

برگزاری مانور منطقه ای تیم های بهداشت و درمان اضطراری و اعزام تیم bhcu جمعیت هلال احمر استان یزد با مشارکت چهار استان در دهه فجر امسال در شهرستان فلاورجان استان اصفهان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دکتر محمد علی غنی زاده معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری مانور منطقه ای تیم های بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) با حضور استان های یزد، اصفهان، چهارمحال بختیاری و مرکزی در روستا های کم برخوردار شهرستان فلاورجان استان اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

غنی زاده خاطر نشان کرد : تیم های ۱۳ نفره حاضر در مانور شامل پزشک، پرستار، ماما، تکنسین دارویی، کارشناس بهداشت محیط و تغذیه، روانشناس و امدادگر می باشد که مهمترین وظایف آنها را می توان بهداشت اولیه و مراقبت مادر و کودک، مراقبت های بهداشت روان، کارشناسی تغذیه، مراقبت های زنان، خدمات درمانگاهی، دارویی و …. که بر اساس اصول خدمات بهداشت اولیه فعالیت می کند بر شمرد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان هدف تیم های بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) را پاسخگویی به موقع به هنگام بروز حوادث و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آسیب دیدگان عنوان کرد و افزود : این مانور هر ساله به صورت منطقه ای در یکی از استانهای کشور برگزار می گردد که امسال نیز به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان و با حضور استانهای یزد، مرکزی، چهارمحال بختیاری برگزار خواهد شد.

بخش نظردهی بسته شده است..