جشنواره مدرسه انقلاب در یزد

آشنایی نوجوانان با انقلاب اسلامی، مقایسه ایران اسلامی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله اهداف این جشنواره اعلام شد .

به گزارش یزدی نیوزمسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزدگفت:  مهمترین قسمت این جشنواره را برپایی نمایشگاه های مدرسه انقلاب در ایام الله دهه فجر دانست که در سه محور دیروزما، امروزما و فردای ما در دو بخش نمایشگاهی و غیرنمایشگاهی برگزار می شود. 

حسین میرشریف افزود: در بخش نمایشگاهی سیر و محتوای آن در خصوص کارنامه سیاه پهلوی، شخصیت امام (ره)   نقش آفرینی رهبری،راههای مقابله با نفوذ، سیمای حکومت مهدی (عج) و اشاره دارد.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد اظهار داشت ، سرود، تئاتر، داستان کوتاه و فراخوان ایده‌های انقلابی را از بخش غیر نمایشگاهی این جشنواره عنوان کرد. 
حسین میرشریف هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها را آشنایی نوجوانان با انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، مقایسه ایران اسلامی در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بیان آرمان‌های انقلاب اعلام کرد و افزود: نسلی که دوران انقلاب را درک نکرده‌اند باید از طرُق مختلف با شرایط آن روز و دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.
وی با بیان این که برای هفتمین سال است که نمایشگاه مدرسه انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: نمایشگاه، عرصه ارائه خلاقیت ها و مهارت های دانش آموزان است و امسال به «جشنواره مدرسه انقلاب» تغییر نام داده است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزدگفت :  این جشنواره  تا پایان بهمن ماه در بیش از ۹۰ مدارس پسرانه و دخترانه متوسطه دوم در سطح استان یزد برگزار خواهد شد که به برترینها در کشور جوایزی اهدا خواهد شد.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..