استاندار یزد:

‌٣٠ درصد مدارس استان فرسوده است/ ضرورت مشارکت بیشتر خیرین در ساخت فضاهای آموزشی

استاندار یزد در آیین افتتاح دبیرستان دکتر عارف با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس استان فرسوده است، بر ضرورت مشارکت بیشتر خیرین در ساخت فضاهای آموزشی استان تا‌کید کرد.

به گزارش یزدی نیوز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در آیین افتتاح دبیرستان پسرانه دکتر عارف که با حضور "محمدرضا عارف" رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس و جمعی از مسئولان استان برگزار شد، ‌گفت:‌ یکی از سرمایه های اجتماعی بسیار خوب استان خیرین و مشارکت آنها در کارهای خیریه است.

طالبی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۳۵ میلیارد تومان جذب خیری در حوزه های مختلف استان داشته ایم.
وی با اشاره به افتتاح دبیرستان خیری دکتر عارف که به همت بنیاد فرهنگی مصلی نژاد ساخته شده است، "‌محمدرضا عارف را شخصیتی قابل احترام برای استان و کشور دانست و افزود: نام دکتر عارف به آموزش و پرورش و مدارس استان یزد اعتبار می دهد.
استاندار یزد با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس استان فرسوده است، بر ضرورت مشارکت بیشتر خیرین در ساخت فضاهای آموزشی استان تا‌کید کرد.
طالبی جذب بیش از پیش خیرین را یکی از ضرورت‌های اجرایی برای ساماندهی و بهسازی مدارس فرسوده استان دانست و ‌گفت: مسئولان استان در کنار خیرین باید نیاز مدارس استان را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
گفتنی است دبیرستان پسرانه دکتر عارف با اعتبار بالغ بر شش میلیارد تومان در ١٢ کلاس درس و با زیربنای ١٨٠٠ مترمربع به بهره برداری رسید.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..