معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

از ظرفیت‌های استان در بازسازی عتبات عالیات استفاده شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در مراسم نشان محبت بر استفاده از ظرفیت های استان و تقویت نقش و مشارکت گروه‌های مردمی و خیرین در بازسازی عتبات عالیات ‌تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر" ائمه جمعه و جمعی از مسئولان استان مراسم "نشان محبت" به منظور جلب کمک های مردمی و خیرین اصناف و دستگاه‌ها و نهادهای استان در بازسازی و بهسازی عتبات عالیات در فرهنگسرای غدیر یزد برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه استان یزد حسینیه ایران است، گفت: عزاداری های مردم استان برای ائمه اطهار(‌ع) به یک نشان هویت شیعه تبدیل شده است و این عزاداری ها ریشه عمیق تاریخی، مذهبی، شیعی و ایرانی دارد.
"علی زینی وند" ادامه داد" در ایام محرم و صفر هر سال مردم بسیاری از نقاط مختلف کشور و دنیا به یزد می آیند تا ‌عزاداری های مردم را مشاهده کنند و این افتخاری برای یزدی هاست.
وی مناسبت‌هایی مانند اربعین حسینی را نشان هویتی دانست که وجود داشته اما به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت شده است و امروز گردهمایی و پیاده روی بزرگ اربعین حسینی امنیت ساز، اعتماد ساز و هویت ساز است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خاطرنشان کرد: اگر دشمنان نظام و کشورهایی مانند آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل که می‌خواهند این هویت‌های جهان شیعه را کمرنگ و کم اهمیت جلوه دهند، مناسبتی را در گوشه ای از سرزمین ‌خود داشتند که برای آنها می توانست هویت سازی کند و ذره ای مردم را به دور هم جمع نماید چه دلارهایی که حاضر بودند هزینه کنند تا این حرکت ها و گردهمایی ها شکل گیرند.
زینی وند در پایان سخنان خود بر استفاده از ظرفیت های استان و تقویت نقش مشارکت گروه‌های مردمی و خیرین در بازسازی عتبات عالیات تأکید کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..