استاندار یزد:

تمرکز شهرستان تفت بر توسعه گردشگری و پایداری جمعیت در مناطق روستایی/ فلسفه انقلاب شنیدن صدای مردم بود

استاندار یزد در شورای اداری شهرستان تفت به تمرکز این شهرستان بر توسعه گردشگری و پایداری جمعیت در مناطق روستایی تاکید و گفت: فلسفه انقلاب شنیدن صدای مردم و پاسخ به مطالبات جامعه بود.

به گزارش یزدی نیوزشورای اداری شهرستان تفت همزمان با دهه فجر و با حضور« محمدعلی طالبی»استاندار یزد،«کمال دهقانی فیروزآبادی» نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی،«محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

استاندار یزد در شورای اداری شهرستان تفت بیان کرد:فلسفه انقلاب شنیدن صدای مردم و پاسخگویی به مطالبات جامعه بود و باید از فرصت چنین جلساتی برای تحقق این نگاه استفاده و با رویکردهای کاربردی شنوند دیدگاه های مختلف در مسیر حل مشکلات باشیم.
«محمدعلی طالبی» افزود:در کنار مرور  دستاوردهای بزرگ انقلاب،ارزیابی موضوعات و اتفاقات تاکنون به ویژه در سال بالندگی اهمیت دارد تا بر این اساس بتوانیم مسیر خوبی برای آینده مشخص کنیم و با رفع آسیب ها جریان پر فروغ و شکوهمند انقلاب را ادامه دهیم.
طالبی خاطرنشان کردبا تمام موانع و مشکلاتی که فراروی کشور بوده است،انقلاب اسلامی با عزت راه خود را ادامه و به طور مثال ایران در زمان هشت سال دفاع مقدس به ارتقا رتبه در اقتصاد جهانی می رسد و این اتفاقی شاخص برای کشوری در دوران جنگ محسوب می شود.
وی اظهار داشت:طی این سال ها وابستگی به درآمد نفتی کاهش پیدا کرده است و در بحث کاهش شکاف اقتصادی،تقویت شاخص توسعه انسانی و بهداشت نیز انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه داشته است.
عالی ترین مقام اجرایی استان گفت:در حال حاظر لازم است با نگاه به نقاط ضعف و قوت و مرور دوباره اهداف و آرمان های انقلاب، یادآور شویم نگاه مردم به آینده با چه رویکرد و شعاری بوده و در همان مسیر برنامه ریزی و تلاش کنیم.
طالبی با تاکید بر همدلی و کنار گذاشتن دیدگاه ها و سلیقه های مختلف یادآور شد:شهرستان تفت به واسطه نزدیکی به مرکز استان ظرفیت های خوبی برای توسعه در بخش های مختلف به ویژه گردشگری دارد و ضروریست با تمرکز بر پایداری جمعیت به رفع مشکلات و تقویت زیرساخت های روستایی در این شهرستان پرداخته شود.
استاندار یزد در پایان بیان کرد: طرح های خوبی برای تامین آب آشامیدنی روستاها در حال پیگیری است و برنامه هایی که در روستاها انجام می گیرد باید با هدف هدایت تسهیلات حمایتی دولت به سمت توسعه و فعال سازی سرمایه های موجود باشد.
گفتنی است همزمان با دهه فجر تعداد ۱۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۴۹ نفر در شهرستان تفت به بهره برداری می رسد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..