رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد

مهارت محوری هدف دانشگاه آزاد اسلامی است

معصومه طباطبایی بر مهارت محوری دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد .

به گزارش یزدی نیوز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: اگر ۱۰ درصد پایان‌نامه‌ها به سمت مشکلات استان سوق یابد سبب رفع مسائل مختلف می‌شود.

معصومه طباطبایی در دیدار با آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با روسا و اساتید دانشگاه‌های یزد گفت:  دانشگاه‌های آزاد اسلامی در کل کشور بیش از ۷ میلیون فارغ التحصیل دارد و الان هم بیش از یک و نیم میلیون دانشجو مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد یکی از برنامه‌های یک سال گذشته این دانشگاه را هدفمند کردن برنامه‌های پژوهشی اعلام کرد و گفت: در این زمینه کارهایی انجام می‌شد که منسجم نبود و یک طرح پژوهش به صورت برنامه محور را دنبال می‌کند که در این راستا پژوهش‌های صنعت نساجی و پوشاک بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی یزد گذاشته شده است.
وی گفت :   نهاده‌های کشاورزی دوست دار محیط زیست  از دیگر طرح‌هایی است که به دانشگاه آزاد اسلامی یزد واگذار شد.
طباطبایی به مسئله کم‌آبی استان یزد اشاره و به طرحی که از سوی یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد دنبال می‌شود اشاره کرد و گفت: این طرح با حمایت دانشگاه آزادی اسلامی یزد در راستای کاهش استفاده از منابع ارزشمند آب استان پیگیری می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به پیگیری طرح " کشت آیروپونیک " در این دانشگاه اشاره کرد و افزود: فعالیت‌هایی در این راستا در یزد صورت گرفته که دنبال افتتاح آن در روزهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.
وی هدفمند کردن برنامه‌های علمی و پژوهش و پایان‌نامه‌های دانشجویی و حرکت به سمت دانشجوی مهارت محور را از جمله اهداف پژوهش‌های اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برشمرد و به دنبال کردن آن به صورت جدی از سوی این دانشگاه تاکید کرد.
طباطبایی اشاره کرد : اگر ۱۰ درصد پایان‌نامه‌های دانشجویان بتواند در راستای حل معضلات و مشکلات استان یزد باشد، کمک شایان توجهی در راستای کاهش این مسائل در استان است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به برنامه‌های این دانشگاه در طول سال اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی، برگزاری همایشات با موضوعات مختلفی مانند سبک زندگی ایرانی اسلامی، برگزاری کنگره شهدا، گردهمایی اساتید معارف، رونمایی از چادر و مسافران کهکشان که به زندگی شهدای دانشجوی دانشگاه پرداخته است، گردهمایی دانشجویان در تشکل‌های مختلف، برگزاری گردهمایی حیات طیبه، برگزاری استارت آپ در حوزه سلامت و کسب و کار، برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی و برگزاری برنامه‌های ورزشی و پژوهشی از جمله برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در طول سال تحصیلی است
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..