استاندار یزد:

‌از دستاوردهای انقلاب، دمیدن روحیه ایثار و ازخودگذشتگی به کالبد جامعه است/ ضرورت بهره‌گیری بیشتر از توان جامعه پزشکی استان برای ارائه خدمت به محرومان

استاندار یزد در دوازدهمین مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه از دستاوردهای انقلاب ‌دمیدن روحیه ایثار و ازخودگذشتگی به کالبد جامعه است، بر ضرورت بهره‌گیری از توان جامعه پزشکی استان برای ارائه خدمت به محرومان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز همزمان با ایام الله دهه فجر دوازدهمین مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، "‌سردار فتح الله جمیری" ‌فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان استان در سالن کنفرانس حضرت باقرالعلوم علیه السلام دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی‌(‌ره) برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت:یکی از دستاوردهای حضرت امام خمینی(‌ره) و انقلاب اسلامی ترویج روحیه ایثار و ازخودگذشتگی در بین ملت ایران بود که وجود این روحیه موجب پدید آمدن انقلاب و تداوم آن شد.
‌"‌محمدعلی طالبی" با بیان اینکه روحیه ایثار و خیرمندی در استان و به ویژه در جامعه پزشکی یک سرمایه اجتماعی برای یزد است، ‌ادامه داد: ایجاد بیمارستان‌های صحرایی ‌کاری ارزشمند و فرصتی مناسب برای خدمات رسانی به طبقات محروم جامعه است.
وی بر ضرورت بهره‌گیری از توان جامعه پزشکی استان برای ارائه خدمت به محرومان تاکید کرد و افزود:‌ من اعتقاد دارم در استان یزد ظرفیت‌های بسیاری برای خدمت به مردم وجود دارد، این روحیه بسیجی آنقدر قوی است که می توانیم نمونه کارهای بیشتر و موفق تری را در استان برای ارائه خدمت به محرومان انجام دهیم و الگویی برای سایر نقاط کشور باشیم.
طالبی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که در حوزه سلامت و بهداشت و درمان از سرآمدان کشور هستیم، بهترین پزشکان و متخصصان را ‌در یزد داریم، می توانیم در کشور به قطب پزشکی تبدیل شویم و توریسم سلامت جذب نماییم و مطمئناً در مسیر خدمت به نیازمندان و محرومان نیز حرف هایی برای گفتن د‌اریم و می توانیم در این حوزه نیز سرآمد کشور باشیم.
استاندار یزد در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با روحیه ایثارگری‌، مشارکت و همکاری که بین دانشگاه علوم پزشکی ‌آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد، سپاه الغدیر استان و دیگر نهادها و مسئولان وجود دارد و با روحیه بسیجی پزشکان ایثارگر استان بتوانیم‌ جریان مستمری را در ارائه خدمات جامعه پزشکی به مردم و به ویژه محرومان و نیازمندان در جای جای کشور جاری نماییم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..