رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات بمناسبت دهه فجر در بهاباد

دوره های آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات توسط جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: دوره های آموزشی با رویکرد افزایش آمادگی مردم در برابر مخاطرات و حوادث غیرمترقبه توسط مربیان این جمعیت درسطح شهرستان برگزار شد.

رضاپور افزود: در راستای حساس سازی همگانی برای ارتقای آمادگی مواجهه با مخاطرات و زمینه سازی تغییر نگرش عموم مردم این جمعیت برنامه های آموزشی فشرده و گسترده ای را درسطح شهرستان باهمکاری مربیان در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس ماموریت های اصلی هلال‌احمر  آموزش همگانی مردم، توسعه اعتماد اجتماعی و شبکه امداد و نجات است که تلاش می‌شود برای ارتقای آموزش همگانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در مواجهه با بلایا تلاش بیشتری انجام شود.

این مسئول ادامه داد: در بحران هایی مانند زلزله باید آموزش های لازم به عموم مردم ارائه شود و در این راه به سرمایه گذاری جدی مادی و معنوی نیاز داریم.

وی اضافه کرد: باید آموزش ها در برابر مخاطرات و حوادث مختلف جدی گرفته شود و با بهره گیری از آموزش ها آحاد جامعه را با مهارت ها آشنا کرد تا در مواقع سخت امداد رسانی بهنگام انجام شود.

بخش نظردهی بسته شده است..