با حضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی؛

مرکز رفاه کودک و خانواده شهاب یزد افتتاح شد

مرکز رفاه کودک و خانواده شهاب یزد همزمان با ایام دهه فجر و با حضور معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز همزمان با ایام دهه فجر،مرکز رفاه کودک و خانواده شهاب یزد با حضور « میرهادی قره سید رومیانی» معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و « علی زینی وند » معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد افتتاح شد.

مرکز رفاه کودک و خانواده شهاب در مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ متر مربع و زیربنای ۹۸۲ متر  با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در آغازین روزهای دهه فجر و بلوغ انقلاب اسلامی افتتاح و  به بهره برداری رسید.
این مرکز گروه سنی ۲ الی ۶ سال را پذیرش و برای گروه سنی ۲ الی ۳ سال آموزش ابزاری برگزار می کند که برای گروه سنی ۳ سال به  بالا نیز با رویکر پیشگیری از اختلالات یادگیری به صورت عملی و بازی محوری تمرین می شود.
از سوی دیگر مرکز رفاه کودک و خانواده شهاب یزد علاوه بر آموزش های هشت گانه گاردنر و مهارت های زندگی،کارگاه های مهارت های حسی حرکتی را نیز مورد توجه قرار داده است و به ارائه خدمات درمانی در زمینه  اضطراب جدایی کودکان از خانواده با حضور روانشناس می پردازد. 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..