مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

۴۰ خانه ورزش روستایی به مناسبت دهه فجر در یزد تجهیز شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از ارسال تجهیزات برای ۴۰ خانه ورزش روستایی استان یزد در دومین روز از دهه فجر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی عصر امروز در شورای عالی ورزش استان یزد و تجلیل از مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت:

 
شریعتی با اشاره به رویدادهای مهم ورزشی استان یزد در سال جاری عنوان کرد: در سال جاری برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی، برگزاری مسابقات بین المللی کاراته با حضور شش کشور، اعزام بیش از ۱۰ نماینده به مسابقات آسیایی جاکارتا، کسب مقام ششم در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور از افتخارات ورزشی استان یزد است.
 
وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش با شعار «چهل سال ورزش، چهل سال افتخار، همگام با جوانان» فعالیت خود را در سال ۹۷ آغاز کرد، یادآور شد: اداره ورزش و جوانان استان یزد نیز برنامه های خود را با محوریت این شعار در سطح استان پیگیری کرد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت های ورزشی استان یزد در سال جاری، تعداد ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی از استان یزد را ۲۶۴ نفر اعلام کرد و گفت: عضویت ۴۲ نفر در تیم ملی و میزبانی سه مسابقه بین المللی  ۴۲ مورد از رویدادهای مهم ورزشی استان یزد به شمار می رود.
 
شریعتی با بیان اینکه ۷۵ تیم از استان یزد در لیگ های مختلف کشور حضور دارند، خاطرنشان کرد: ۲۷ مورد از آنها مربوط به بانوان است.
 
وی، تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان یزد را نیز ۶۷ هزار و ۷۸۰ نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد ۲۸ هزار و ۹۹۷ نفر بانوان هستند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یادآور شد: ورزشکاران استان یزد در سال جاری ۵۱ مدال برون مرزی و ۶۵۰ مدال کشوری کسب کرده اند که بخش قابل توجهی از این مدال ها مربوط به بانوان است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..