بسته خبری سفر مشاورین رییس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور در دهه فجر به استان یزد

مشاور رئیس سازمان داوطلبان و مشاور آموزش سازمان داوطلبان هلال احمر کشور در سفری دو روزه به استان یزد از پروژه ها و خانه های داوطلبی و شعب هلال احمر استان یزد بازدید و چندین خانه داوطلبی را در سطح استان و شهرستانها افتتاح نمودند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مشاورین سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اظهار داشت : یکی از چالشهای جمعیت های ملی در دنیا نگهداشت داوطلبان است که در این خصوص سازمان داوطلبان هلال احمر برنامه های متنوع و هدفمندی طراحی و به اجرا درآورده است.

حرازی زاده جمعیت هلال احمر را تنها نهاد داوطلب محوری دانست که تمام ساختارش بر اساس فعالیت‌های داوطلبانه است و افزود: همه‌ فعالیت‌های جمعیت هلال احمر بشر دوستانه و در راه حفظ کرامت انسانی و همچنین یک کار داوطلبانه و جهادی است.

وی با اشاره به حضور داوطلبان هلال احمر در طرح‌های مختلف از جمله کاروان‌های سلامت عنوان کرد: داوطلبان هلال احمر استان یزد در قالب این طرح به نقاط محروم کشور سفر کردند و خدمات مختلف پزشکی و بهداشتی به مردم این مناطق ارائه دادند.

در ادامه جلسه معاون داوطلبان هلال احمر استان گزارشی از فعالیتهای داوطلبان هلال احمر استان را ارائه و در مورد برنامه های آتی داوطلبان بحث وتبادل نظر صورت گرفت.

جلسه با کارشناسان معاونت داوطلبان هلال احمر استان یزد

اعظم شهرستانی معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد در جلسه ای که با شفیعی مشاور رییس سازمان داوطلبان و اکبری مشاور آموزش سازمان داوطلبان با کارشناسان معاونت داوطلبان استان برگزار شد اظهار داشت : یکی از ارکان تحقق رسالت های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، جذب و نگهداری نیروی انسانی داوطلب کارآمد و موثر بوده بنابراین لازم است تدابیری اندیشید تا این مهم به نحو مطلوبی تحقق یابد.

شهرستانی گفت : در ادامه جلسه در خصوص موضوعاتی  همچون دوره های آموزشی ، بانک اطلاعاتی داوطلبان ، مشکلات صدور کارت عضویت و آسان سازی صدور و تحویل فوری و …. بحث و گفتگو شد.

 

بازدید از خانه هلال شهرستان یزد

مشاورین سازمان داوطلبان هلال احمر کشور به همراه مدیرعامل،معاون داوطلبان و رییس شعبه هلال احمر شهرستان یزد از خانه هلال شهرستان یزد بازدید نمودند.

معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد اظهار داشت : در این خانه هلال با حضور پزشک داوطلب عمومی و متخصص هر چهارشنبه ویزیت رایگان، معاینات پزشکی، توزیع دارو ،درمان سرپایی ،کمک هزینه معیشتی ،توزیع بسته های غذایی و بهداشتی ،مشارکت در کاروان های سلامت و …. صورت میپذیرد.

بازدید از شعبه و خانه هلال ، جمعیت هلال احمر و موسسه خیریه دستهای مهربان شهرستان تفت

معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد اظهار داشت : در ادامه سفر و بازدید مشاورین رییس سازمان داوطلبان هلال احمر از شعبه و خانه هلال ، جمعیت هلال احمر و موسسه خیریه دستهای مهربان شهرستان تفت بازدید بعمل آمد.

وی بیان داشت:پرونده های داوطلب بررسی و جلسه ای با رییس شعبه و کارشناس داوطلب شهرستان برگزار و درخصوص برنامه های آتی سازمان داوطلبان بحث و گفتگو شد.

شهرستانی گفت : همچنین در رابطه با اقلام هویتی و تامین کاور و چادر ،درمان مددجویان ،اجرای کاروان های سلامت ، تبادل نظر در رابطه با حق عضویت و … صحبت شد.

در ادامه از موسسه خیریه دستهای مهربان شهرستان که با حضور داوطلبین هلال احمر اداره و ارائه خدمات داده میشود بازدید بعمل آمد.

بخش نظردهی بسته شده است..