نماینده ولی فقیه در استان

صدا وسیما آگاهی وتفکر را به جامعه تزریق کند

آیت الله ناصری گفت: رسالت بزرگ صدا وسیما ترویج دین واخلاق و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر تفکر وتدین است

به گزارش یزدی نیوز نماینده ولی فقیه در استان  در دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز یزد و  و اعضای  شورای کانون بسیج صدا و سیما گفت: هدف انقلاب استقرار حاکمیت انقلاب بوده ودراین مسیر حسرت گذشته وخوف آینده نداریم ، اما باید با بازنگری در اعمال ورفتار خود به فکر اصلاح عملکرد خود باشیم .   

آیت الله ناصری افزود : انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی جهش به سوی هدف بزرگ  رسیدن به کمال الهی بود وامام راحل نیز مظهر صفات کمال الهی بود که می خواست صفات خدا را در جامعه پیاده کند.
وی افزود: سبک آموزسی فعلی ما برگر فته از سبک غربی هاست که دو ویزگی مهم یعنی تفکر وتدین در آن غایب است .
آیت الله ناصری گفت: این مشکل باعث شده تا فارغ التحصیلان دانشگاه ما بیکار باشند وعلیرغم کسب مدرک نتوانند پیشرفت کنند . 
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد : در اقتصاد مقاومتی نیز عامل مهم قدرت فکر کردن است تا تولید کنندگان بتوانند نوآوری وپیشرفت داشته باشند.
آیت الله ناصری گفت: در آیین اسلام  ارزش کار به خوب انجام دادن است نه کسب سود بیشتر
وی افزود: فکر تولید کنندگان باید خدمت به جامعه وکیفیت کار باشد نه نفع زیاد، در این صورت خودبخود پیشرفت وثروت نیز تولید خواهد شد . 
آیت الله ناصری ادامه صدا وسیما باید فرهنگ وسبک زندگی صحیح را به مردم بیاموزد 
وی افزود : غربی ها از بیش از صد سال پیش با فروپاشی جامعه به دنبال فروپاشی جامعه بودند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: علت موفقیت غرب این بوده که ما هدف زندگی را تعیین نکرده ایم ، این هدف را باید تعیین کنیم وسبک زندگی را براساس آن تنظیم کنیم .
وی افزود: هدف زندگی رسیدن به کمال وتخلق به صفات الهی است وانساان بعنوان خلیفه  خدا باید مظهر صفات الهی باشد . 
آیت الله ناصری گفت:  یکی از وظایف صدا وسیما این است که هدف زندگی را برای مردم تبیین کند  تا سبک زندگی مردم نیز هدفدار و مطابق آموزه های دینی مان باشد.
آیت الله ناصری تصریح کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی باید عقب ماندگی مان در بخش های مختلف را بررسی و آسیب شناسی کنیم و برای رفع آن بکوشیم و از سوی دیگر قدرت تفکر ،اندیشه و نواوری  و بصیرت و اگاهی مان را ارتقا دهیم .
نماینده ولی فقیه در استان افزود: دشمن  می خواهد خدامحوری را در جامعه ما کمرنگ کند ، عزت و اخلاق و معنویت مان را بگیرد ولی ما باید به گونه ای رفتار و برنامه ریزی کنیم که خدامحوری و دین و اخلاق در جامعه حفظ شود و صدا و سیما در این زمینه رسالت بزرگی دارد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..