مدیر کل استاندارد یزد تاکید کرد:

ضرورت تدوین استانداردهای حوزه پدافند غیر عامل

مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: با توجه به اهمیت موضوع، آماده پذیرش پیشنهاد‌های تدوین استاندارد حوزه پدافند غیرعامل استان از سوی مسئولان مربوطه هستیم.

به گزارش یزدی نیوز«محمد حسین ماجدی اردکانی» در نشست با «محمدصادق طهماسبی» مدیر کل پدافند غیر عامل استان افزود: از آن جایی که پدافند غیرعامل، تمام حوزه‌ها را شامل و از دامنه کاری وسیعی برخوردار است، تمامی دست‌اندرکاران این حوزه می‌توانند براساس اولویت‌بندی‌های خویش، موارد را به استاندارد استان یزد پیشنهاد دهند تا از طریق کمیته‌های ۳۲ گانه معاونت تدوین سازمان ملی استاندارد ایران دنبال شود.

 
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که جای استاندارد‌های حوزه پدافند غیر عامل در استان و کشور خالی است و آن گونه که شایسته استان فرهنگی یزد است، این موضوع بسیار مهم  هنوز جای خودش را بین مردم و شهروندان باز نکرده است .
 
دبیر شورای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی در این نشست خطاب به حاضرین، گفت: با توجه به حضور بیش از ۳۵۰۰ واحد تولیدی و وجود معادن مختلف، آلاینده‌ها و نگرانی‌های زیست محیطی، کم‌آبی، ریزگردها و شن‌های روان، تونل‌ها و مراکز فرسایش بادی و غیره، پیشنهادهای تدوین خوبی با محوریت پدافند غیر عامل می‌تواند از استان به مرکز ارسال شود، تا با هدف کاستن از مشکلات و مسائل یزد بتوانیم در این زمینه به یک استان پیشرو تبدیل شویم.
 
ماجدی اردکانی در پایان گفت: اداره کل استاندارد و پدافند غیر عامل استان یزد می‌توانند در کنار فرهنگ‌سازی و تبلیغات موثر دستگاهی، از طریق همکاری‌های مشترک، برنامه‌ریزی شده و هدفمند، ریزه‌کاری‌ها و نکات مهم پدافند غیرعامل را برای مردم روشن و از بروز مسائل و مشکلات بعدی بحران ساز جلو‌گیری کنند.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..