در نشست خبری مطرح شد؛

ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد از ۵ بهمن آغاز می‌شود

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی،‌ ورزشی شهرداری یزد گفت: ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد که ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود از ۵ بهمن آغاز خواهد شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدفاضل یوسفی در نشستی خبری از برگزای ششمین  المپیاد ورزشی محلات یزد ویژه چلهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات از ۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

 
وی افزود: این رقابت‌ها در دو گروه آقایان و بانوان و در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم علاقمندان در شهر یزد آزاد است.
 
یوسفی خاطرنشان کرد: این مسابقات در ۴۰ رشته ورزشی برگزار می شود و برخی رشته‌ها نیز برای شرکت معلولان و جانبازان در نظر گرفته شده است.
 
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی،‌ ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فقط امروز و فردا برای ثبت‌نام فرصت دارند.
 
وی با اشاره به اینکه اطلاعات کامل‌تر این المپیاد ورزشی در کانال سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد بارگذاری شده است، افزود: هزینه ثبت‌نام برای رشته‌های تیمی ۵۰ هزار تومان و برای رشته‌های انفرادی ۵ هزار تومان است.
 
یوسفی با بیان اینکه رقابت‌ها از ۵ بهمن آغاز می‌شود، بیان کرد: به دلیل همزمانی با ایام فاطمیه، مراسم افتتاحیه به صورت غیررسمی برگزار می شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..