پرچم جشنواره چله قصه‌ها رونمایی شد

پرچم جشنواره چله قصه‌ها در نخستین جشنواره قصه‌گویی چله انقلاب رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوزپرچم جشنواره چله قصه‌ها  در مراسم اختتامیه جشنواره قصه‌گویی چله انقلاب رونمایی شد.

 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در این مراسم اظهار داشت: قصد داریم جشنواره چله قصه‌ها که در نخستین مرحله برگزاری با عنوان چله انقلاب برگزار شد را به شکل دوره‌ای در همه شهرستان‌های استان برگزار کنیم.
 
سیدحسین پیغمبری با بیان اینکه این پرچم در همه شهرستان‌های استان دست به دست خواهد شد، افزود: شهرستان تفت میزبان نخستین جشنواره چله انقلاب بود و میزبانی بعدی نیز بر عهده شهرستان میبد خواهد بود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور خود بعد از سال‌ها کار فرهنگی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد عنوان کرد: خدایا از تو ممنونم سرانجام کار من را جایی قرار دادی که لحظه به لحظه آن عشق و مهر و صبوری است و شاکرم برای اینکه مرا در کنار همکارانی قرار دادی که سرشار از صفا و صمیمت هستند.
 
پیغمبری از سمیه فلاح، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برای برگزاری این جشنواره قدردانی کرد و افزود: اگر همکاران ما در مجموعه کانون اینگونه با عشق و علاقه برای بچه‌ها کار می‌کنند، به خاطر عشق و علاقه‌ای است که در خانواده‌های آنها موج می‌زند.
 
گفتنی است؛ نخستین جشنواره قصه گویی چله انقلاب از ۲۵ تا ۲۷ دی‌ماه با حضور قصه‌گویان نوجوان، بزرگسال، پدر بزرگ و مادربزرگ از شهرهای ابرکوه، اردکان، بافق، بهاباد، تفت، مروست، مهریز، میبد، هرات و یزد برگزار شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..