آگاهی بخشی به مردم و تبیین دستاوردهای مهم انقلاب

آیت الله ناصری با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در عرصه های مختلف بر ضرورت جدیت در کار و تلاش و خدمات رسانی به مردم تاکید کرد .

به گزارش یزدی نیوزآیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار مسئولان دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مربیان تعلیم و تربیت سپاه الغدیر یزد روشنگری و آشنایی با اهداف و منویات امام راحل ره و خلوص در نیت و عمل را وظیفه مهم همگان در جهت تقویت نظام و انقلاب برشمرد .

 
 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی  گفت امروز نظام مقدس اسلامی از نظر عزت و سرافرازی اسلام و مسلمانان  و اقتدار نظام اسلامی در بهترین شرایط و موقعیت قرار دارد .
 
آیت الله  ناصری با اشاره به عظمت نهضت امام خمینی ره دشمنی نظام استکبار با انقلاب اسلامی ایران را نشانه عظمت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت امروز مهمترین وظیفه ما حفظ عزت و عظمت انقلاب است. امام جمعه یزد با اشاره به توطئه ها و هجمه های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت در شرایط کنونی نباید در برابر هجمه دشمنان عقب نشینی کنیم بلکه باید با هجمه ها و دسیسه های دشمن مقابله کنیم .
 
 در این مراسم حجت الاسلام قره چاهی بعنوان مسئول بسیج طلاب و روحانیان استان معرفی و از خدمات حجت الاسلام داودی قدردانی شد .
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..