رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار :

عمل به تکلیف و مقاومت مهمترین رمز پیروزی

همایش طلایه داران فاطمی با حضور روحانیون، طلاب، ائمه جمعه و مبلغان استان یزد در مسجد روضه محمدیه برگزار شد

به گزارش یزدی نیوز رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در این همایش که در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد، با تشریح جنگ صفین و اوضاع کنونی جامعه گفت امروز باید با بصیرت ومقاومت در برابر دشمن راه نفوذ دشمنان را سد و هجمه های آنان را باشکست مواجه کنیم .

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به رهنمودهای امام راحل از انقلاب اسلامی ایران بعنوان مقدمه انقلاب جهانی حضرت ولی عصر برشمرد و گفت امام خمینی تنها با عمل به تکلیف الهی انقلاب اسلامی را به سرانجام رساندند و ما نیز امروز وظیفه داریم با عمل به وظیفه و تکلیف الهی انقلاب را در مسیر بالندگی و عزت خود حمایت کنیم .
رئیس قرار گاه مرکزی عمار با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی به دستاوردهای مهم انقلاب در عرصه های مختلف پرداخت و گفت امروز بعد از چهل سال انقلاب اسلامی ایران به مرحله بلوغ و تکامل رسیده است و باید تلاش کنیم که انقلاب همچنان مسیر عزت ، عظمت و بالندگی خود را در عرصه جهانی طی کند.
وی بر پایداری در برابر دشمن و پرهیز از خستگی در شرایط کنونی تاکید و خاطر نشان کرد باید با مقاومت در برابر دشمن اجازه ندهیم دشمنان حتی به اهداف شوم خود نزدیک شوند .
حجه الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به تحریم های آمریکا گفت امروز با وجود سخت ترین تحریم ها آمریکا با سخت ترین شکست ها مواجه شده است و این تنها به خاطر صبر و مقاومت ملت ایران است .
در این همایش که با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد حجت الاسلام حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم با اشاره به دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب و آگاهی بخشی به مردم در این خصوص تاکید کرد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..