به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعباس ملازینلی  با اشاره به برخی برنامه‌های تدارک دیده شده از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها که مشارکت اقشار مختلف مردم در محله‌های مختلف یزد را به دنبال دارد، برگزاری المپیاد ورزشی محلات است.

 
وی بیان کرد: این المپیاد در دو بخش آقایان و بانوان و در رشته‌های ورزشی مختلف به صورت انفرادی و تیمی برگزار می‌شود.
 
ملازینلی یادآور شد: رشته‌های انفرادی این دوره از رقابت‌ها شامل تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ، دارت، طناب‌زنی، بازی‌های رایانه‌ای و … است.
 
وی عنوان کرد: رشته‌های تیمی این دوره از المپیاد نیز شامل دژابال، هفت سنگ، کبدی، هندبال، طناب‌کشی و … است.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این رقابت‌ها می‌توانند تا سی‌ام دی‌ماه نسبت به ثبت‌نام برای حضور در این برنامه اقدام کنند.
 
ملازینلی با بیان اینکه شرکت در این رقابت‌ها برای عموم آزاد است، افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد واقع در خیابان کاشانی، روبروی پارک هفتم تیر، شرایط شرکت خود در این رقابت‌ها را فراهم کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..