مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

دشمنان در صدد ناکارآمد جلوه‌ دادن نظام اسلامی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دشمنان در صدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند و برای اثبات این موضوع دست به هر اقدامی از جمله افزایش فشار اقتصادی می‌زنند

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی  در نشستی خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان در ایام دهه فجر اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق حفظ و حراست از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نعمت الهی را به ما عطا کرد و امیدواریم در ادامه این مسیر بتوانیم اهداف و آرمان‌های امام راحل و انقلاب و شهدا را به شکل صحیحی دنبال کنیم.

 
وی با مقایسه‌ شرایط امروز و  دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف روی قله بلند عزت، شرافت، اقتدار و توانمندی ایستاده و این موضوع حتی توسط شخصیت‌های بزرگ جهانی تایید شده است.
 
حسینی کوهستانی عنوان کرد: کشور ما امروز یک موقعیت استنثنایی و ویژه دارد و به الگویی برای دیگران حتی مردمان آزادیخواه کشورهای اروپایی تبدیل شده تا جایی که دیگر حتی سیاه‌نمایی‌های دشمنان ما نیز تقریبا در اغلب کشورهای دنیا بی‌نتیجه شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر اینکه چه بخواهیم چه نخواهیم، اسلام فراگیر خواهد شد، افزود: در این مسیر نظام جمهوری اسلامی نقشی بسیار مهم ایفا می‌کند همچنانکه می‌بینیم امروز کشور ما به لحاظ سیاسی، فرهنگی و دینی برای اغلب مردم دنیا به یک الگو تبدیل شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه کشور ما قلل رفیع علمی را نیز فتح کرده است،‌ خاطرنشان کرد: خودباوری یکی از مباحث بسیار مهم برای همه کشورها و ملت‌ها است که این مهم در کشور ما بعد از انقلاب حاصل شد و ایستادگی و مقاومتی که امروز ملت ما در برابر همه سختی‌ها و دشواری‌ها دارند، نشأت گرفته از روحیه خودباوری و باور «ما می‌توانیم» است زیرا مردم ما توان خود را باور دارند و می‌دانند که با صبر و استقامت می‌توان در برابر همه توطئه‌ها مقاومت کرد.
 
حسینی کوهستانی یادآور شد: دشمنان ما می‌خواهند بگویند که اسلام و نظام اسلامی ناکارآمد است و برای اینکه این نکته را اثبات کنند، در تلاش برای افزایش فشارهای اقتصادی هستند و گمان می‌کنند اگر این فشارها افزایش یابد و مردم معترض شوند، می‌توانند به اثبات ناکارآمدی نظام اسلامی برسند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مناسبت‌های انقلاب اسلامی ما در همه برهه‌ها متقارن با یکی از مناسبت‌های مرتبط با اهل بیت (ع) بوده است، افزود: امسال نیز ایام دهه فجر با ایام فاطمیه متقارن شده و به همین دلیل امسال به طور قطع حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر خواهد بود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه در دهه فجر امسال اغلب برنامه‌های تبلیغات اسلامی، محتوایی و بر اساس نیاز روز جامعه است، اظهار داشت: در تلاش هستیم با تدارک برخی برنامه‌ها، هم مبانی و مستندات انقلاب اسلامی را بر اساس آیات و روایات تبیین کنیم.
 
حسینی کوهستانی از برگزاری همایش «فخر چهلم» خبر داد و افزود: این همایش که گستره ملی دارد، با محوریت ۱۵ موضوع مورد نیاز و مورد سئوال جامعه برگزار می‌شود.
 
وی همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی نسل نو برای دانش آموزان دبستانی با همکاری آموزش و پرورش، ویژه برنامه ارباب امانت، برگزاری گفتمان‌های دینی با محوریت انقلاب اسلامی، برگزاری همایش طلایه‌داران فاطمی، یاران عاشورایی انقلاب، همایش بانوان، برنامه‌های قرآنی در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..