توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س)مهریز

با اتمام طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز میزان ارائه خدمات به بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان به صورت چشمگیری افزایش خواهد یافت.

به گزارش یزدی نیوزمدیر بیمارستان مهریز گفت با اجرای طرح های عمرانی خدمات درمانی  بیمارستان فاطمه الزهرا(س)مهریز توسعه می یابد.

سید رسول محسن زاده افزود : بخش توسعه بیمارستان در زمینی به مساحت هشت هزار متر مربع و در چهار طبقه طراحی شده است و در مقایسه با بیمارستان فعلی تعداد اتاق های عمل آن ۴برابر افزایش می یابد واین بخش هشت اتاق عمل جراحی فوق تخصصی و ۱۵۰تخت بستری دارد که از این تعداد ۴۴تخت آن ویژه می باشد.
وی اشاره کرد :حدود ۶۰درصد پیشرفت عملیات فیزیکی دارد و نزدیک به ۲۵میلیارد تومان برای کار عمرانی آن نیاز می باشد ودر اینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
محسن زاده ازهزینه نمودن خیرین مهریزی در این بیمارستان از دیگر خدمات انجام یافته به بیماران این بیمارستان خبرداد و اظهار داشت:
بخش دیالیز بیمارستان که توسط خیر آقای حاج میرزا در حال ساخت هست و همه هزینه های آن از صفر تا صد به عهده خیر و تقریبا تاکنون ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیر بنای آن ۱۰۰۰متر و برای تکمیل کار ساختمانی آن بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد وهمچنین حدود ۳میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات آن نیاز هست.
محسن زاده افزود:این پروژه ظرف ۳تا۶ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.
مدیر بیمارستان مهریز در ادامه ازدیگر ساختمان خیری در دست احداث خبر دادو گفت:این ساختمان در سه طبقه طراحی شده و نزدیک به ۵۰۰۰متر مربع زیر بنا دارد که طبقه اول ان برای آزمایشگاه و پاتولوژی در نظر گرفته شده که به نوع خود در استان یزد بی نظیر ومنحصر بفرد طراحی شده است و طبقه بعدی آن بخش پاراکلینیک هست و طبقه سوم قسمت های پشتیبانی و اداری طراحی شده است و به اعتباری بیش از۵میلیارد تومان برای تکمیل آن نیاز هست و این پروژه طی یکسال ونیم آینده به بهره برداری می رسد  
بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز تنها بیمارستان موجود شهرستان مهریزه که به جمعیت ۵۰هزار نفری این شهرستان خدمات ارائه می دهد
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..