پیشرفت ۴۰درصدی خط انتقال گاز دهستان های میانکوه و شیرکوه

با اجرای این عملیات 27روستای میانکوه مهریز و شیرکوه تفت از نعمت گازبرخوردار می شوند.

به گزارش یزدی نیوز،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در بازدید از روند اجرای بزرگترین  پروژه گازرسانی استان گفت:خط انتقال گاز به طول ۵۷کیلومتر در دست انجام هست و خوشبختانه پیشرفت فیزیکی بسیار مناسبی داشته و با تلاش عوامل شرکت گاز این خط انتقال با سرعت خوبی در حال انجام هست.

بازدید از از بخش توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا از دیگر برنامه های سفر یکروزه صادقیان به مهریز بود.
مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا(س)مهریز گفت:فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شده که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی ، اورژانس ، اطفال ،آزمایشگاه ، رادیولوژی ، دیالیز و چشم پزشکی است.
محسن زاده افزود:طرح توسعه  بیمارستان مهریز با هشت هزار مترمربع زیربنا در چهار طبقه در دست انجام است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۶۰۰ نفر فراهم می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزدبه همراه فرماندار مهریز و برخی از مسئولان شهرستان در این بازدید در جریان فرآیندپیشرفت این پروژه قرار گرفتند.
فرماندار مهریزدر این بازدید بیان کرد :این بیمارستان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی که از لحاظ نزدیکی به مرکز استان و همچنین جاده ترانزیت تهران-بندرعباس  دارد یکی از مراکز درمانی مهم استان است.
سید محمد رستگاری با اشاره به اینکه بیمارستان مهریز در طرح تحول نظام سلامت و انجام زایمان طبیعی رتبه نمونه کشوری را داراست بیان کرد : امیدواریم بامشارکت خیران  و مسئولان وزارتخانه و استان بزودی شاهد تکمیل این طرح باشیم.
همچنین در این بازدید مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی  حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان مهریز  ، گزارشی از روند ساخت و ساز در این طرح را بیان کرد.
سیدرسول محسن زاده گفت: امیدواریم با مشارکت خیران و اعتبارهای دولتی هر چه سریعتر این پروژه که یکی از نیازهای مهم شهرستان است با یک برنامه زمانبندی به اتمام برسد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..