همزمان با روز پرستار صورت گرفت؛

تجلیل استاندار یزد از همسر جانباز سرافراز« عباس جمالزاده » به عنوان پرستار عرصه ایثار

«محمدعلی طالبی» همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار با خانواده جانبار سرافراز «عباس جمالزاده» دیدار و از همسر این جانباز به عنوان پرستار عرصه ایثار و مقاومت تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوزبه مناسب میلاد با سعادت حضرت زینب (س)  و روز پرستار ؛«محمدعلی طالبی» استاندار یزد، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران،دفتر امور بانوان و خانواده،دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و روابط عمومی استانداری یزد ضمن دیدار با جانباز هشت سال دفاع مقدس «عباس جمالزاده» ،از زحمات شایسته همسر وی و خواهر شهید«عذرا علیزاده»  با  اهدا گل و لوح سپاس،قدردانی شد.

استاندار یزد در این دیدار با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت:جانبازان سرمایه های ارزشمند جامعه هستند و مدیران و مسئولان می توانند در دیدار و گفت و گو با این عزیزان از روحیه تلاش و مبارزه با سختی ها بهره مند شوند.
«محمدعلی طالبی» افزود:ایثارگران توانستند تمام سختی ها را برای یک هدف متعالی که حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی بود پشت سر بگذارند و جامعه امروز نیز برای ادامه مسیر خود نیازمند روحیه و الگویی از این جنس می باشد.
 
طالبی با قدردانی از همسران جانبازان به عنوان پرستاران عرصه ایثار و فداکاری اظهار داشت:تمام جامعه چه  مردم و مدیران همه مدیون  جانبازان هستند و در ادای این دین ،کوچک ترین عمل ارائه خدمت موثر به جامعه است.
«فاطمه دانش یزدی» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد نیز در این دیدار با تبریک میلاد حضرت زینب (س) الگوی صبر و فداکاری و روز پرستار به تمام تلاشگران این عرصه، بیان کرد:همسران جانبازان با تلاش و تقویت روحیه ایثار و حمایتگری در خانواده نقش ارزشمندی ایفا می کنند و به عنوان الگویی ارزشمند برای سایر بانوان محسوب می شوند.
گفتنی است جانباز شیمیایی ۷۰ درصد «عباس جمالزاده» در سال ۱۳۶۴ اعزامی از لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در عملیات کربلای یک و والفجر مقدماتی حضور و در منطقه فاو به درجه جانبازی نائل شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..