رئیس مجمع نمایندگان استان یزد

اختصاص یک درصد هزینه های دستگا ه ها به آموزش وپرورش

صباغیان در نشست فرهنگیان بافق از یک درصد از هزینه های دستگاه ها و شرکت های دولتی و شرکت های انتفاعی وابسته به دولت، به آموزش و پرورش خبر داد .

به گزارش یزدی نیوزئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی  گفت:یک درصد از هزینه های دستگاه ها و شرکت های دولتی و شرکت های انتفاعی وابسته به دولت، به آموزش و پرورش داده می شود.

محمد رضا صباغیان در نشست با فرهنگیان بافق به مصوبات خوب مجلس برای فرهنگیان اشاره کرد و گفت:یک درصد از هزینه های دستگاه ها و شرکت های دولتی و شرکت های انتفاعی وابسته به دولت، به آموزش و پرورش داده می شود
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد حق رایگان انشعاب گاز،آب و برق برای مدارس و پرداخت بهای آب،برق و گاز تا سقف استاندارد را دیگر اقدام خوب در حوزه آموزش و پرورش بیان کرد و ادامه داد:همچنین مصوب شد که عوارض برای  زمین های مزروعی،مسکونی و تجاری آموزش و پرورش در صورت تغییر کاربری پرداخت نشود و گرفتن پروانه و مجوز نیز رایگان باشد.
صباغیان با اشاره به یکی از مشکلات عمده فرهنگیان در رابطه با بیمه تصریح کرد:بیمه  آتیه سازان خدماتی که باید انجام دهد را نمی دهد و پیگیری میکنیم که اگر این روند ادامه دارد بیمه دیگری برای فرهنگیان جایگزین شود.
افزایش حقوق ۲۰درصدی کارمندان و فرهنگیان و یکسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان از دیگر مباحثی بود که صباغیان به آن اشاره کرد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..