پیگیری روند اجرای طرح های توسعه ای در مهریز

اجرای طرح های توسعه ای بخش صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مهریز از جمله موارد این پیگری اعلام شد .

به گزارش یزدی نیوز رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی  ابتدا  مشکلات راه و زیست محیطی مسیر دسترسی معدن سرب و روی مهریز مورد بررسی قرارداد  و قرار شد مدیر کل محیط زیست استان در دو سه روز آینده ضمن بازدید از این مسیر نسبت به رفع مشکل مذکور اقدام کند.

صباغیان همچنین از واحد در حال ساخت تولید فولاد بازدید و در جریان مشکلات این واحدقرار گرفت و افزود:این واحد ۴۲ درصد کار انجام شده است و مشکل این واحد در تمدید مجوز بوده و قرار شده طی جلسه ای با وزیر صنعت این موضوع مطرح و پیگیری شود.
  رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی  از شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد بازدید و اظهار داشت:فاز اول آن در حال بهره برداری هست و فاز دوم آن در حال پیگیری و انجام می باشد  و تا پایان سال به بهره برداری میرسد و مشکلات این واحد با وزیر صنعت پیگیری می شود.
وی همچنین در جریان بازدید از کشتارگاه معین دام مهریز که بخش مهمی از گوشت و تامین دام استان را برعهده دارد، موضوع نگرانی از افزایش قیمت گوشت که منجر به کاهش کشتار تا یک سوم ظرفیت آن شده است، مطرح و خواستار رسیدگی مسئولان استان نسبت به این موضوع شد.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..