استاندار یزد:

مسائل اعتباری مرتبط با تامین اجتماعی به وسیله تهاتر رفع شود

استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مجمع نمایندگان استان با اشاره به مسائلی که در ارتباط با اعتبارات حوزه خدمات درمانی تامین اجتماعی در این جلسه مطرح شد، گفت:‌ مسائل اعتباری مرتبط با این حوزه به وسیله تهاتر رفع می شود.

به گزارش یزدی نیوزنشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مجمع نمایندگان استان به ریاست "محمدعلی طالبی" استاندار یزد و با حضور "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای این شورا در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.

‌استاندار یزد در این نشست با اشاره به مشکلاتی که در ارتباط با اعتبارات خدمات درمانی تامین اجتماعی مطرح شد، ‌بیان کرد: بخش زیادی از مسائل اعتباری مرتبط با تامین اجتماعی به وسیله تهاتر رفع می‌شود.
"محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: یکی از حساس‌ترین ادارات استان، دستگاه‌های مرتبط با وزارت‌ تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی هستند.
وی با تاکید بر اینکه ادارات استان باید برای رفع مشکلات برنامه ریزی داشته باشند، ‌افزود: هر یک از این دستگاه‌ها باید با مدیریت مناسب به ویژه در ماه‌های پایانی سال اقداماتی انجام دهند که برخی نارضایتی‌ها و مشکلات کاهش یابد.
طالبی با بیان اینکه لازم است در این حوزه و به ویژه مسائل کارگری نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز پیگیری و حمایت لازم را داشته باشند، ‌خاطرنشان کرد: الان بسیاری از بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها بدهی‌هایی به تامین اجتماعی دارند و از طرف دیگر آن شرکت داروسازی بخشی از سهامش مربوط به تامین اجتماعی است، موارد مختلف دیگر هم از این قبیل وجود دارد که به راحتی می‌توان با تهاتر مشکل اعتبارات را برطرف کرد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با وجودی که یزد استا‌نی صنعتی بوده و جذابیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در آن وجود دارد، کمترین آثار از حضور صندوق‌های مختلف کشوری در استان یزد را مشاهده می‌کنیم.
وی ادامه داد: لازم است پیگیری‌های لازم انجام شود تا حضور این صندوق‌ها در استان یزد و انجام سرمایه‌گذاری‌های پایدار افزایش یابد و طرح های اقتصادی خاص در حمایت از اقشار آسیب پذیر در این حوزه داشته باشیم.
طالبی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت‌هایی که ما در حوز‌ه تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی و این دستگاه‌ها داریم و مشکلاتمان بعضا بیشتر از سایر استان‌هاست باید حساسیت های موجود در این زمینه به وزیر محترم تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی منتقل شود تا حمایت بیشتری  از سوی وزارت خانه از مدیران این دستگاه‌ها ‌در استان انجام شود.
گفتنی است در ابتدای این نشست مدیران دستگاههای عضو شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان به گزارشی از فعالیت های ادارات تحت مسئولیت خود پرداختند و مشکلات و مسائل مربوط به این حوزه را مطرح کردند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..