معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

نظر فرمانداران در تخصیص اعتبارات به شهرستان‌های یزد لحاظ می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: در تخصیص اعتبارات به شهرستانهای استان یزد، نظر فرمانداران بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش یزدی نیوزمحسن صادقیان در نشست هم اندیشی فرمانداران و بخشداران استان یزد با استاندار با بیان اینکه فرمانداران روسای کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان ها هستند، اظهار داشت: همواره در توزیع و تخصیص اعتبارات نظر تمام فرمانداران گرفته و لحاظ شده است.

 
وی همچنین بر هماهنگی فرمانداران با معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار برای اجرای هرچه بهتر پروژه های عمرانی در شهرستان ها تأکید کرد.
 
ضرورت تلاش فرمانداران برای هزینه کرد اعتبارات
 
‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد نیز در این نشست با بیان اینکه استان یزد در حوزه ارائه تسهیلات اشتغال روستایی که وامی ارزان است، اقدامات و تخصیص اعتبارات خوبی داشته است، اظهار داشت: تلاش شده در ارائه این تسهیلات، نظارت و تایید فرمانداران مورد توجه قرار گیرد.
 
علی زینی وند عنوان کرد: فرمانداران مدیران ارشد شهرستانها هستند و باید در تصمیم گیری ها دخیل باشند و برنامه های خود را برای تخصیص هر چه بهتر اعتبارات و هزینه کرد آنها در پروژه های عمرانی ارائه دهند و برای جذب آنها کوشا باشند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..