رئیس حوزه‌های علمیه کشور:

رسانه ملی در مقابل هجمه‌ها، نقش اثرگذاری خود را ایفا کرد

مدیرکل و معاونان صداوسیمای یزد با آیت الله اعرافی امام جمعه میبد و رئیس حوزه‌های علمیه کشور دیدار کردند.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله اعرافی در این دیدار با قدردانی از زحمات، تلاش ها و خدمات رسانه ملی درسطح کشور و استان گفت: مدیران و مسئولان رسانه ملی با توجه به اهداف چندگانه که در حقیقت اصلاح، تعالی و تکامل جامعه است باید خود مظهر معرفت، فضیلت، اخلاق و معنویت باشند.

امام جمعه قم و میبد با بیان اینکه رسانه ملی باید پیشگام ارتقاءمنابع انسانی با نگاه معنوی، اخلاقی و معرفتی باشد افزود: مسئولان رسانه ملی باید پیش و بیش از همه، بر اصلاح نفس و تعالی معنوی خود توجه و تمرکز داشته باشند. 
رئیس حوزه های علمیه کشور با تشکر از اقدامات رسانه ملی در استان یزد تصریح کرد: رسانه ملی باید خود را در ذیل گفتمان کلان، تمدنی و جهانی انقلاب اسلامی تعریف کند و همچنان اثرگذاری خود را حفظ کند.
آیت الله عرافی گفت: خیلی هامعتقد بودند با هجمه فراوان فضای مجازی و رقابت های عصر حاضر، رسانه ملی به سرعت سقوط می کند اما رسانه ملی توانست نقش اثرگذاری و نقش آفرین خود را حفظ کند و خودش را در طوفان رقابت ها صیانت کند.
مدیر حوزه های علمیه کشور همچنین خواستار توجه به جوانان و نخبگان در برنامه های صداوسیما شد. 
در ابتدای این جلسه دکتر احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای یزد گزارشی از فعالیت ها و موفقیت های صداوسیمای یزد در بخش های مختلف صداوسیما را ارائه کرد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..