وزیر ورزش برای تکمیل یک یا دو طرح از ۵ شهرستان یزد قول مساعد داد

نماینده بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه وزیر ورزش قول تکمیل یک یا دو طرح از ۵ شهرستان یزد را دادند گفت: رتبه‌های ورزشی شهرستان بهاباد و کمبودهای آن در سطح استان و کشور اعلام شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمد رضا صباغیان بافقی در شورای ورزش شهرستان بهاباد با بیان اینکه اهمیت ورزش و نقش آن در مسائل و مشکلات و خصوصاً در بحث‌های آسیب‌های اجتماعی بر هیچکس پوشیده نیست اظهار داشت: تحصیل، تهذیب و ورزش سه مقوله‌ای است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

 
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور افزود: اگر انسان ورزش نکند روحیه عبادت و کار در او زنده نمی‌شود پس هر چه که به آن پرداخته شود بازهم ارزش دارد.
 
 
نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صورت‌جلسه باید به شکل دقیقی در شورای ورزش شهرستان داشته باشیم تصریح کرد: در این صورت‌جلسه کارهایی که هر شخص باید پیگیری و دنبال کند به صورت دقیق مشخص باشد و در جلسه بعد عملکرد فرد مورد نظر خواسته شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه در گذشته از هر ۵ شهرستان خواستیم که مشکلات و پیشنهادات خود را در زمینه ورزش آن شهرستان مطرح کنند گفت: در جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشتیم، قرار شد تا یک یا دو طرح از هر شهرستان تکمیل شود.
 
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور اضافه کرد: در آن جلسه وزیر محترم ورزش ۵۰ میلیون تومان برای شهرستان‌های بافق، بهاباد، خاتم، ابرکوه و مهریز در نظر گرفتند که این مبلغ به شهرستان‌ها واگذار و در زمینه‌های مورد نظر هزینه شد.
 
صباغیان در پایان از مسئولان شهرستان بهاباد درخواست کرد که رتبه های ورزشی این شهرستان را در استان و کشور و ورزش‌هایی که در بهاباد وجود ندارد اعلام کنند تا نسبت به حل مشکلات آن بتوانیم به صورت دقیق برنامه ریزی کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..